מאיר תורג'מן בהארכת המעצר (צילום: מגד גוזני)
מאיר תורג'מן בהארכת המעצר (צילום: מגד גוזני)

הודעת המשטרה: נמצאה תשתית ראייתית נגד מאיר תורג'מן

המשטרה הודיעה היום, ראשון, כי נמצאה תשתית ראייתית נגד סגן ראש העיר מאיר תורג'מן, שחשוד בעבירות של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים ובעבירה של גניבה בידי מורשה. תיק החקירה יועבר לפרקליטות בימים הקרובים לצורך החלטה סופית

פורסם בתאריך: 29.7.18 17:14

משטרת ישראל הודיעה היום, ראשון, כי נמצאה תשתית ראייתית נגד סגן ראש העיר מאיר תורג'מן, החשוד בעבירות של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים ובעבירה של גניבה בידי מורשה.

במשטרה מציינים כי תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות לצורך עיון ומתן החלטה סופית בתיק.למעשה, הפרקליטות תחליט האם להגיש נגד תורג'מן כתב אישום.



כזכור, סגן ראש העיר תורג'מן, הכריז לפני שהפרשה התפוצצה, בפברואר 2018, כי הוא מתמודד לראשות העיר ירושלים. תורג'מן, ששימש יו"ר ועדת התכנון והבנייה, נעצר בחודש מרץ בחשד לעבירות של לקיחת שוחד, הלבנת הון ושימוש לרעה בכוח המשרה. עיקר החשדות נגד תורג'מן – בפרשת המלון בכורש חשוד תורג'מן בסיוע ליזמים לבצע שינויים במבנה ההיסטורי; בנוגע לאולם האירועים ארטמיסיה, חשוד תורג'מן בקידום עניינים של הבעלים ובעריכת אירועים במקום.


מאיר תורג'מן בהארכת המעצר (צילום: מגד גוזני)

מאיר תורג'מן בהארכת המעצר (צילום: מגד גוזני)


ביום 19.3 שוחרר תורג'מן למעצר בית עד 30.3 בתנאים של הפקדה כספית והתחייבות עצמית, ובתנאי הרחקה לתקופה של 45 יום מכיכר ספרא. בנוסף, נאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים בפרשה. ביום 9.5 הוארכה תקופת הרחקתו מכיכר ספרא ב-60 יום. בהחלטת בית המשפט בעניין זה נכתב כי "קיים חשד סביר לכך שהחשוד מאיים על גורמים בעירייה". סנגורו של תורג'מן עו"ד איתן פלג טען מנגד בבית המשפט כי "הטענה שהוא מהלך אימים על אנשים, נובעת מכך שאולי תורג'מן מדבר באופן בוטה". ביום 27.5 דחה בית המשפט המחוזי מרכז-לוד את ערעורו של תורג'מן כנגד תנאי הרחקתו מכיכר ספרא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר