המרכז הרפואי של הדסה בבית שמש (צילומים: הדסה)
המרכז הרפואי של הדסה בבית שמש (צילומים: הדסה)

הדסה מתרחבת: נפתחו מרפאות המרכז הרפואי בבית שמש

ביום רביעי האחרון נפתח בקניון נעימי בבית שמש המרכז הרפואי השלישי של הדסה, הכולל מרפאות מומחים, שיסייעו בקיצור התורים לתושבי ירושלים ויקלו על תושבי בית שמש. "פתחו של עידן בו הרפואה מגיעה אל הקהילה", אומר מנכ"ל הדסה פרופ' יורם וייס

פורסם בתאריך: 14.6.23 18:50

המרכז הרפואי הדסה מתרחב, והחל מהשבוע הוא כולל מלבד בתי החולים עין כרם והר הצופים גם מרכז של מרפאות מומחים בבית שמש – או אם תרצו, הדסה בית שמש.

המרכז הרפואי 'הדסה בית שמש' נחנך ביום רביעי האחרון (14.6) בקניון נעימי בבית שמש, במעמד חגיגי בהשתתפות שר הבריאות משה ארבל, ראשת העיר בית שמש עליזה בלוך, יו"ר דירקטוריון הדסה דליה איציק, נשיאת ארגון נשות הדסה העולמי רודה סמולו, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה פרופ' יורם וייס, שרים, וחברי כנסת וצוותי הדסה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


במרפאות, אותן ינהל ד"ר בוריס ורשיצקי, מומחה ברפואת משפחה וקרדיולוגיה מהדסה, יעניקו מיטב מומחי המרכז שירותי אבחון וטיפול רפואי בסטנדרטים הגבוהים של המרכז הרפואי הדסה, תוך התאמה מרבית לצרכי תושבי העיר. המרפאות, חשוב לומר, יפתחו בכמה שלבים, כאשר הראשונות לפעול תהיינה מרפאות קרדיולוגיה, גסטרו, כירורגית נשים, המטולוגיה ילדים, מרפאת האכלה ומרפאת כאב.

בחודשים הקרובים צפויות להיפתח מרפאות נוספות, בהן מרפאות ילדים: פסיכיאטריה, אשפוז יום, ריאות, עיניים, נפרולוגיה וכן מרפאות מבוגרים נוספות, כגון מרפאות עיניים, נשים, אלרגיה, פלסטיקה ואופטומטריסט. בנוסף, יופעלו במערך שני חדרי ניתוח לטובת תושבי העיר.


המרכז הרפואי של הדסה בבית שמש (צילום: הדסה)

המרכז הרפואי של הדסה בבית שמש (צילום: הדסה)


פתיחת 'הדסה בית שמש' תסייע גם לתושבי ירושלים, כאשר ההערכה היא כי בשל פתיחת המרפאות בבית שמש – רבים מתושביה יעדיפו לגשת לרפואים המומחים בבית שמש במקום לנסוע לאחד מבתי החולים בירושלים. הדבר, כך מעריכים בהדסה, יוביל לקיצור תורים ויסייע במתן שירות טוב יותר לתושבי ירושלים.

 

 

"אנו עומדים בפתחו של עידן בו הרפואה מגיעה אל הקהילה ומאפשרת טיפול רפואי מצוין בנוחות מקסימלית", ציין מנכ"ל הדסה מנכ"ל הדסה, פרופ' וייס בטקס החניכה. "הקמת השלוחה בבית שמש היא חלק מהחזון של המרכז הרפואי הדסה, להעניק את שירותי הרפואה המקצועיים והאיכותיים שלנו לכל תושבי ירושלים וסביבותיה ואף בערים נוספות, להגיע עד אליהם, לשכונות ולקהילות ולאפשר לכל דורש להנות ממצוינות רפואית בכל תחומי האבחון והטיפול. אני מודה לכל שותפנו לדרך, לצוותי הדסה, לאנשי משרד הבריאות והאוצר ולאנשי העירייה כולם, על שיתוף הפעולה בהקמת השלוחה".


המרכז הרפואי של הדסה בבית שמש (צילום: הדסה)

המרכז הרפואי של הדסה בבית שמש (צילום: הדסה)


רודה סמולו, נשיאת ארגון נשות הדסה העולמי: "נשות הדסה התחילו את הפעילות שלהן בישראל בימים שלפני הקמת המדינה על ידי זיהוי ואספקת הצרכים החיוניים של הקהילה לפני קום המדינה, תוך יצירת שירותי רפואה ברמה גבוהה בדגש על רפואת נשים וילדים. הדסה בית שמש מביא שירותי רפואה מתקדמים עם מיטב המומחים בעלי השם של הדסה לאוכלוסיית בית שמש ההולכת וגדלה, בתמיכת 300,000 המתנדבות שלנו בארה"ב".

יו"ר דירקטוריון הדסה דליה איציק: "המרכז הרפואי הדסה הוא לא עוד "בית חולים". מדובר במוסד מפואר המאפשר מתן טיפול רפואי מוביל, הן בזכות אנשי צוות מן השורה הראשונה והן בזכות טיכנולוגיות עתירות ידע, וכעת תושבי בית שמש – שהם כבר בני בית אצלנו בבתי החולים בירושלים, יוכלו להנות מעוד מערך איכותי שיפעל עבורם במירב הנוחות, ממש בתוך העיר שלהם. אני גאה שאנו בהדסה משנים את חוקי המשחק ומגיעים לתת מענה מעולה בערים נוספות בישראל".


המרכז הרפואי של הדסה בבית שמש (צילום: הדסה)

המרכז הרפואי של הדסה בבית שמש (צילום: הדסה)


ראש העיר בית שמש הגב' עליזה בלוך: "אנחנו מבקשים כעירייה לקחת אחריות גם על עולם הבריאות של תושבי העיר שלנו. אנו עושים היום היסטוריה בעיר בית שמש ואני רוצה להודות להנהלת המרכז הרפואי הדסה, למנכ"ל פרופ' יורם וייס וליו"ר הדירקטוריון הגב' דליה איציק, על ההחלטה להקים את מערך המרפאות של הדסה בבית שמש. תודה להנהגת הדסה על שיתוף הפעולה שקרם עור וגידים למען התושבים שלנו. מדובר בבשורה של ממש ובשדרוג משמעותי לשירותי הרפואה מהם ייהנו משפחות רבות, שיקבלו טיפול רפואי מקצועי ואיכותי מבלי לצאת מהעיר".

שר הבריאות משה ארבל: ״משרד הבריאות רואה חשיבות רבה בהנגשת שירותי הרפואה לתושבים בכל רחבי הארץ, בדגש על הפריפריה החברתית והגאוגרפית, כאשר החיבור למרכז כמו 'הדסה' מהווה תרומה חשובה להשגת היעד של נגישות כלל האזרחים לשירותי רפואה מתקדמים מהשורה הראשונה״.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר