צילום: דוברות חברת Optimal
צילום: דוברות חברת Optimal

שאיבת שומן בשיטת OPIL EFAS האם זה מתאים לך?

רוצה להיראות במיטבך בכל יום? מעדיפה להימנע מדיאטות מענות ומטיפולים כירורגיים מסובכים? מעוניינת לראות תוצאות במהירות הבזק? המרכז לרפואה אסתטית ואיכות חיים "אופטימל" מציע לך טיפול שישנה את חייך

פורסם בתאריך: 14.2.18 16:31

יש הרבה מומחי הרזיה שמבטיחים להפוך אותך לרזה ולחטובה יותר, אבל רובם מציעים שיטות לטווח קצר, שאינן נעימות ואינן מספקות. רק ב"אופטימל" תמצאי שיטה היכולה להגשים את חלומך ולפסל את גופך בביטחון, במהירות ובאפקטיביות ללא שינוי בשגרת חייך.

בשנות ה-80, פיתח ד"ר ג'פרי קליין מקליפורניה, שיטת ניקוז שומנים מן הגוף בשם SAFE LIPO שהצליחה להביא להישגים משמעותיים, מבלי לגרום לנזקים, לכאב או לתופעות לוואי למטופלים, בהרדמה מקומית בלבד וללא אשפוז. ההבדל המרכזי והמהותי שמבדיל שיטה זו מהשיטות האחרות לניקוז שומני גוף, הוא בכך ששיטת ה-SAFE LIPO מצליחה להיפטר משומנים עקשניים ביותר, כאלו שמהם כמעט בלתי אפשרי להיפטר בשום צורה אחרת.

הצלחה מוכחת
שכבות השומן הבעייתיות נמצאות ממש מתחת לעור שלנו, והן אלו שקובעות כיצד ייראה גופנו ואילו קימורים יהיו לנו- האם יהיו אלה צמיגים מעצבנים או חגורת בטן חטובה? בטיפול ה-SAFE LIPO, שאינו מצריך כאמור הרדמה מלאה או אשפוז, השינוי הוא עמוק ויעיל במיוחד עד כדי כך שבתוך כשעה וחצי מנוקזים עד שלושה ליטרים של שומן מהגוף- לצמיתות! כל מה שאת צריכה לעשות הוא פשוט לקום מהמיטה, להתלבש ולחזור לעבודה למחרת עם השמלה שתמיד חלמת ללבוש או עם הג'ינס הצמוד הזה שחיכה לך בארון, בנאמנות, מאז גיל 25.

 

האם המטפלים מוסמכים ומורשים מבחינה רפואית?
הטיפול בשיטת SAFE LIPO מבוצע ב"אופטימל" בידי ד"ר ה.א. (השם שמור במערכת מטעמי אתיקה רפואית), דרמטולוגית מומחית, מיומנת ומוסמכת והיא היחידה בארץ שמתמקדת ומתמחה בביצוע שאיבת שומן בשיטת SAFE LIPO ובהרדמה מקומית בלבד. מכיוון שהיא המטפלת היחידה בשיטת SAFE LIPO בישראל, רשימת ההמתנה אליה היא ארוכה ונדרשים סבלנות ואורך רוח עד שמגיעים למפגש אבחון איתה, אך זה שווה כל רגע של ציפייה והמתנה. במהלך יותר מ-15 שנות פעילות בתחום זה, ביססה הרופאה את המוניטין המקצועי שלה בהדרכות שהעבירה לאלפי רופאים ברחבי העולם ובאלפי טיפולים בלקוחות שהביעו שביעות רצון וסיפוק, באחוזים נדירים וגבוהים, הרבה מעבר למקובל בעולם הביקורתי של ימינו. כל מי שמעוניינת (או מעוניין), לעבור את הטיפול המיוחד, מתבקשת להגיע לפגישת אבחון וייעוץ אישי עם הרופאה ולבדוק את מידת התאמתה.

אז איך מתנהל הטיפול בפועל?
בטיפול בשיטת SAFE LIPO משתמשת הרופאה בטכניקת הטומסנט, "הצפת יתר" בתרגום לעברית. הטיפול מבוצע באמצעות נוזלים מיוחדים המוזרקים ישירות לאזור הטיפול, מרדימים אותו וגורמים לכיווץ כלי הדם במקום הטיפול. הנוזלים נספגים ברקמות השומן הבעייתיות בשכבת העור העליונה, מפרידים בין תאי השומן ומאפשרים ניקוז אפקטיבי ואיכותי אל מחוץ לגוף דרך נקב זעיר, כמעט בלתי נראה, בעור.
בניגוד לניתוחי שאיבת שומן מקובלים, הדורשים שימוש בהרדמה מלאה ואשפוז ממושך של כמה ימים, תוך הסתכנות בתופעות לוואי לא נעימות ולא אסתטיות, שיטת SAFE LIPO היא מהפכנית ופורצת גבולות בתחום הרפואה
האסתטית, הקוסמטית והדרמטולוגית.
אם מאסת בגוף רפוי ושומני והחלטת שהשנה הגוף שלך הולך להיות פרופורציונאלי וחטוב – זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ, אבחון והכוונה באחד מסניפי "אופטימל" ולהצטרף לאלפי הלקוחות המרוצים שעברו את טיפול ה- SAFE LIPO ושינו את חייהם אחת ולתמיד.

לפגישת ייעוץ אישי
חייגי עכשיו 9179*

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר