מפגע הביוב בדרך בית לחם (צילומים: פרטי)
(צילומים: פרטי)

הדיירים בתלפיות זועמים: מפגע הביוב לא מטופל למעלה מחודש

דיירים ברחוב דרך בית לחם טוענים כי למעלה מחודש הם סובלים ממפגע ביוב. הגיחון: "מדובר במפגע פרטי שאינו קשור או באחריות תאגיד הגיחון"

פורסם בתאריך: 3.9.19 10:49

מפגע תברואתי בשכונת תלפיות: דיירי רחוב דרך בית לחם מתלוננים למעלה מחודש על מפגע ביוב בשכונה. לטענת הדיירים הם פנו מספר פעמים למוקד העירייה ולחברת הגיחון, אך המפגע עדיין לא טופל, והביוב ממשיך לזרום.

"הביוב זורם כבר מעל כחודש ברחוב שלנו", מתאר בשיחה עם "כל העיר" דייר המתגורר בדרך בית לחם. "מי הביוב זורמים לאורך כל הרחוב על המדרכה והכביש ומלכלכים אותו, זה לא אסתטי, בנוסף מדובר במפגע תברואתי ובריאותי כאחד. זה מפריע לכל תושבי הרחוב".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מפגע הביוב בדרך בית לחם (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


לדברי הדייר פנה מספר פעמים לעירייה ולחברת הגיחון, אך הפניות לא טופלו, ובחברת הגיחון נאמר לו לפנות לעירייה. "פנינו מספר פעמים למוקד 106 על מנת שיטפלו בפנייה שלנו, כל פעם אומרים לנו שזה יטופל וזה לא מטופל, בנוסף פנינו לחברת הגיחון אך אמרו לנו שיש לפנות לעירייה".


 

מפגע הביוב בדרך בית לחם (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


"הפיקוח העביר לשכנים הודעה שהם יחלקו לדיירים של הבניין שממנו יוצא הביוב דוחות על כך שהם חייבים לתקן את המפגע", ממשיך ואומר הדייר. " זה יכול לקחת זמן רב ובינתיים אין טיפול, והבעיה נשארת ככה, תפקידן של הרשויות לטפל בתשתית הזו, הבעיה היא במערכת הביוב ויש לטפל בה בהקדם ולהתייחס לפניותינו, לא ייתכן שלמעלה מחודש אנחנו מחכים שיבואו לטפל בזה, וצריכים להתקשר כמה וכמה פעמים בקשר לנושא הזה, צריך לדאוג לטיפול בדחיפות".


מפגע הביוב בדרך בית לחם (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


"כל העיר" פנה לעיריית ירושלים שהפנתה לתאגיד גיחון.

מהגיחון נמסר בתגובה: "מדובר במפגע פרטי שאינו קשור או באחריות תאגיד הגיחון. צוות הגיחון היה במקום, הודיע לאחראים ויעקוב אחר ההתפתחות עד שיתבצע תיקון".



מפגע הביוב בדרך בית לחם (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר