החניון הנעול מול הגן הטכנולוגי, אתמול (צילום: מרדכי סלצר)
החניון הנעול מול הגן הטכנולוגי, אתמול (צילום: מרדכי סלצר)

הסטודנטים בגן הטכנולוגי זועמים: החניון הזמני שהוסדר עבורם ננעל במפתיע, רכבים נתקעו בפנים

לטענת סטודנטים בקריה האקדמית אונו, חניון שהסדירה עבורם העירייה כתחליף לצביעת מדרכות באדום-לבן ננעל ללא הודעה מוקדמת בשעות הערב. התוצאה: רכבים רבים נתקעו למשך שעות ארוכות עד לפריצת הגדר

פורסם בתאריך: 3.9.19 09:23

זעם גדול בקרב הסטודנטים הלומדים בגן הטכנולוגי במלחה על העירייה: רכבים רבים של סטודנטים מהקריה האקדמית אונו ננעלו אתמול (שני, 2.9) בשעות הערב בחניון כורכר זמני. הסטודנטים זועמים על העירייה, שרק יומיים קודם לכן הודיעה כי חניון הכורכר הוסדר זמנית במיוחד עבור הסטודנטים.

כזכור, כפי שפורסם ביום ראשון (1.9) ב"כל העיר", בסמוך לגן הטכנולוגי במלחה מתבצעות בימים אלה עבודות תשתית להקמת קו הרכבת הקלה. לצורך העבודות, צבעה עיריית ירושלים את המדרכות באזור באדום-לבן, מה שהוביל לגריעת עשרות מקומות חניה ששימשו את הסטודנטים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בתגובה לפרסום ב"כל העיר" ובעקבות פנייה בהולה של יו"ר אגודת הסטודנטים בקריה האקדמית אונו לראש העיר משה ליאון, הודיעה העירייה כי לטובת הסטודנטים הלומדים בקמפוס הגן הטכנולוגי הוכשר מגרש חניה זמני. אולם, כאמור, החניון נסגר אתמול (שני) על רכבם של סטודנטים רבים שנשארו אובדי עצות.



בפוסט כועס במיוחד שפרסמה הבוקר שלי שיינברג, נשיאת אגודת הסטודנטים של קמפוס הגן הטכנולוגי בקריה האקדמית אונו הוא כותבת: "הם רק רצו לחזור הביתה בתום יום לימודים, אבל מישהו החליט לנעול את השער על הרכבים החונים בפנים. אז עיריית ירושלים מספרת לעיתונאים כי הקצתה שטח עבור הסטודנטים כתחליף לצביעת המדרכות באדום לבן.. אז מה".



בשיחה עם "כל העיר" הבוקר אומרת שיינברג: "אתמול (שני, ש"ה) בשעה 20:00 בערב קיבלתי שיחת טלפון מסטודנט, שסיפר לי שהחניון נסגר לכניסה ויציאה בעוד שהרכב הפרטי שלו תקוע בפנים. חלק מהסטודנטים נאלצו לטפס על הגדרות בניסיון להוציא דברים מהרכבים. כעבור מספר שעות נפרצו שערי החניון".

ל"כל העיר" נודע כי על רקע מצוקת החניה, חברי אגודות הסטודנטים בקמפוס הגן הטכנולוגי של הקריה האקדמית אונו מתכננים לערוך הפגנת סטודנטים במקום.

תגובת העירייה תתפרסם כשתובא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סנופי

    אמנם לא היה צריך לנעול את כלי הרכב בפנים אם לא ניתנה התראה אבל צריך להבהיר, אין מקום לחניה בחינם בירושלים. אפשר לעשות הסדרים כלשהם אבל הכל צריך להיות בתשלום.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר