המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)
המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)

האלימות הקשה בהדסה – סטרה לאחות ונשכה מאבטח

הצעירה, כבת 20, תקפה לפי החשד אשת צוות רפואי ועובד נוסף בהדסה עין כרם - משטרת ירושלים הוזעקה לבית החולים ועצרה את הצעירה

פורסם בתאריך: 2.9.19 12:02

צעירה בת 20 חשודה כי תקפה לפני זמן קצר אשת צוות רפואי ועובד נוסף בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. המשטרה הוזעקה לבית החולים ועצרה את הצעירה.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "חשודה בשנות ה-20 נעצרה לפני זמן קצר על ידי השוטרים לאחר שעל פי החשד תקפה אשת צוות רפואי ועובד נוסף בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במשטרה עוד מציינים כי "השוטרים הוזעקו לפני זמן קצר לבית החולים על ידי צוות הביטחון, וזאת לאחר שחשודה תקפה, על פי החשד, אשת צוות רפואי ועובד נוסף. השוטרים עצרו את החשודה, תושבת ירושלים, והיא הועברה לחקירה".

מהדסה נמסר: "אירוע אלימות חמור כנגד הצוות במיון אירע הבוקר בבית החולים. אשתו של מטופל השתוללה בחדר המיון, סטרה לאחות ונשכה מאבטח שהגיע להרגיע את הרוחות. קב"ט בית החולים עירב את משטרת ישראל שהגיעה מייד והאישה נלקחה לתחנת המשטרה. הצוות יגיש תלונה במשטרת ישראל בהמשך".

הנהלת בית החולים מוסרת כי "לא תקבל כל גילוי של אלימות כנגד מי מעובדיה המסורים, העושים עבודתם נאמנה לאורך כל שעות היממה ותנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד המתפרעים".



אין זו הפעם הראשונה שבה מותקף איש צוות בהדסה. שני אירועי אלימות קשים התרחשו ביום אחד לפני כחודש, כאשר אחות ביחידת טיפול נמרץ ומאבטח הותקפו על ידי קרובי משפחה של מטופלים.

כמו כן, באפריל השנה הותקף איש צוות רפואי בהדסה עין כרם. לפי החשד מטופלת בת 38 תקפה את איש הצוות, שהעניק לה טיפול. האישה, כבת 38, נעצרה על ידי משטרת ירושלים.

במקרה נוסף שהתרחש בתחילת חודש אפריל השנה – אח של מטופלת שבר ציוד רפואי ואיים להשתמש בסכין על איש צוות רפואי, לאחר שאחותו לא קיבלה מכתב שחרור. לאחר שצוות הביטחון של הדסה הזעיק את המשטרה, האח של המטופלת ברח ממתחם בית החולים. הוא נלכד מאוחר יותר על ידי המשטרה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אפרת אסף

    יש להגן על הצוותים הרפואיים ולדאוג שלא יפגעו בהם. יש גם לקחת בחשבון שמאבטחים הם רק חלק מהפתרון. יש לחשוב גם כיצד משפרים את התנאים בבית החולים מבחינת המטופלים והמבקרים כך שיהיו פחות טריגרים שעלולים לגרום להתנהגות אלימה מצד מטופלים ומלוויהם.
    אז אלימות לא מוצדקת הדום אופן.
    מחשבה איך למנוע אותה מראש מבלי להצדיקה תועיל.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני ממש לא תומך בהתנהגות של האשה האלימה הזו אבל אם זה היה במיון יש מה להבין שאנשים שם חוצאים מהכלים כשמחכים עם יסורים שעות

  3. מיכאל

    מאוד פשוט לנהל רשימות, מי שהפעיל אלימות לא יוכל לקבל טיפול רפואי, כך גם בקולנוע או בפארקי המים, פשוט אין כניסה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר