מתוך פעילות של "שבת ירושלמית" (צילום: ברלה)
מתוך פעילות של "שבת ירושלמית" (צילום: ברלה)

בעוד שעה: פעילויות למשפחות הירושלמיות בארבעה פארקים בעיר

הצגה, מתחם משחקי ספורט והפעלת ג'אגלינג - פעילויות השבת של העירייה יחלו בשעה 16:30 בניות, בפת, ברמת דניה ובקטמון. הפרטים המלאים בפנים

פורסם בתאריך: 14.9.19 13:05

פארק גולדשטיין בשכונת פת, פארק ניות בשכונת ניות, פארק דניה ברמת דניה ופארק סן סימון בשכונת קטמון – אלו הם הלוקיישנים שבהם יתקיימו היום, שבת, 14.9, פעילות למשפחות הירושלמיות. כמדי שבת, הפעילויות יתקיימו בין השעות 18:30-16:30 והן יכללו שעת סיפור או הצגה, מתחם משחקי קופסא, משחקי ספורט, הפעלת ג'אגלינג ומתחם פיקניקים לכל המשפחה.

הפעילויות למשפחות מתקיימות תחת הכותרת של אירועי 'שבת ירושלמית' – יוזמה של עיריית ירושלים שיצאה לדרך בתחילת חודש יולי, במטרה לתת אופציות בילוי נוספות בשבתות עבור תושבי העיר. הפעילויות מתקיימות בשיתוף עם התנועה הירושלמית והמינהלים הקהילתיים בעיר. על ההפעלות עצמן אמון אגף הצעירים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


זוהי השבת השנייה ברציפות שבה נערכים האירועים בארבעה פארקים ברחבי העיר ולא בשלושה – כפי שהיה נהוג באירועים שנערכו בקיץ. אל הרחבת הפעילויות מתייחס ראש העיר משה ליאון, שמוסר ל"כל העיר": "מאז פתיחת שנת הלימודים הגדלנו את הפעילויות לארבע שכונות בכל שבוע. פעילויות השבת בשכונות הן אירועי עוגן חדשים של העירייה, והאירועים הללו יימשכו עוד שנים רבות. אני שמח להיות ראש העיר שמוביל את הפעילויות ומגביר את האופציות למשפחות צעירות ברחבי השכונות".



פעילויות השבת למשפחות הירושלמית מתקיימות, כידוע, במימון עירוני, כשעיריית ירושלים היא הראשונה מבין ערי ישראל שלוקחת אחריות ממשית על אירועי עוגן בשבתות. האירועים, כפי שכבר נכתב בעבר לא אחת ב"כל העיר", ימשיכו להתקיים גם כשהחורף הירושלמי יגיעו – אז הם צפויים להתקיים בתוך המבנים של המינהלים הקהילתיים ברחבי העיר.

בעיריית ירושלים מרוצים מאוד מהתגובות שמתקבלות על האירועים השונים. בעירייה מציינים כי לכל אחת מהפעילויות בשכונות מגיעים כ-200 איש, שנותנים לאחר מכן פידבקים חיוביים מאוד. עוד מציינים בעירייה כי העדות להצלחת הפעילויות היא העובדה שמתקבלות עוד ועוד פניות מצד תושבים כדי שהפעילויות יתקיימו בשכונות שלהם. הביקוש הזה מוביל לפיזור האירועים על פני כלל שכונות העיר, וכך – היום (שבת) מתקיימים האירועים לראשונה בשכונת פת.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר