חניה בכחול לבן בירושלים
חניה בכחול לבן בירושלים

הבשורה לחג: חניה חינם בכחול-לבן בחול המועד

עשרות אירועים יתרחשו בימי חול המועד בירושלים, ובעירייה החליטו לפנק את התושבים והמבקרים - חניה חופשית באזורים המסומנים בכחול-לבן

פורסם בתאריך: 15.10.19 13:10

עיריית ירושלים החליטה בצעד יוצא דופן להקל על תושבי העיר ורבבות המטיילים שצפויים לפקוד את העיר בימי חול המועד ולאפשר חניה חינם בכחול-לבן. יחד עם זאת, בעירייה מזהירים ומבקשים מהנהגים לשים לב ולא לחנות באדום-לבן או באזורי תו חניה אזוריים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בדף הפייסבוק של ראש העיר משה ליאון נכתב ביחד עם פלקט האירועים של סוכות "אז כדי שתוכלו להגיע בנחת ובקלות אל מגוון האירועים העצום שהכנו עבורכם, החלטנו על עוד מתנת חג נחמדה – בכל ימי החג, יהיו כל החניות בכחול-לבן בחינם".


ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)


ראש העיר ליאון מוסר ל"כל העיר": "בחג הסוכות העיר שופעת אירועים לתושבים ומצפה למבקרים רבים. לכן, החלטתי לאפשר חניה חינם ב'כחול לבן' עד סוף החג. אני מזמין את כולם לצאת, לבלות, להנות ולשמוח בחגיך".





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. סנופי

    "אז כדי שתוכלו להגיע בנחת ובקלות…בחג הסוכות העיר שופעת אירועים לתושבים ומצפה למבקרים רבים. לכן, החלטתי לאפשר חניה חינם ב'כחול לבן' עד סוף החג…"
    אז זה לא אמור להיות בדיוק הפוך? בשביל לאפשר להגיע בנחת ובקלות המחיר היה צריך לעלות. האם באמת עוד יש ירושלמים שאוכלים את הלוקשים הפופוליסטים האלו?
    כל העיר: "עיריית ירושלים החליטה בצעד יוצא דופן להקל על תושבי העיר ורבבות המטיילים שצפויים לפקוד את העיר בימי חול המועד ולאפשר חניה חינם בכחול-לבן" לפחות כתבי כל העיר עדיין אוכלים זאת. אוי הבורות.

  2. חג שמח

    אם אתה שייך למחנה השני חבל שאתה מגיב בכלל. הרי גם אם ראש העיר יביא את המשיח ויעלה את העיר לרמה הכי טובה שאפשר יהיה לך ולמחנה העומד נגד ראש העיר מה לומר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר