פעילות שבת של העירייה בשבוע שעבר (צילומים: פרטי, ברלה)
פעילות שבת של העירייה בפארקים (צילומים: פרטי, ברלה)

גם בשבת הקרובה: פעילויות למשפחות הירושלמיות בשלוש שכונות בעיר

תושבי בקעה, רמת דניה וגילה ייהנו בשבת בבוקר, בין השעות 12:30-10:30, מהפעילויות העירוניות לכל המשפחה. בתוכנית: קוסמת, הצגה, מתחמי משחקים ועוד

פורסם בתאריך: 7.11.19 11:37

החורף הירושלמי מבושש בינתיים להגיע, מה שאומר שניתן להמשיך מפעילויות השבת של העירייה בפארקים הפתוחים ברחבי העיר. כן, גם בשבת הקרובה, 9.11, יתקיימו בשלוש שכונות בעיר אירועי 'שבת ירושלמית' – הפעילויות המיוחדות למשפחות הירושלמיות.

הלוקיישנים השבוע יהיו בפארק ליפשיץ בבקעה, בפארק דניה ברמת דניה ובפארק זיידנברג בגילה. שעות הפעילות הן בין 12:30-10:30 והתוכנית האמנותית כוללת קוסמת, הצגה לילדים, מתחם משחקי ספורט, מתחם משחקי קופסא, עמדת ג'אגלינג ומרחב פיקניקים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הפעילויות, חשוב לציין, יימשכו לאורך כל השנה והן יתקיימו גם כאשר החורף יגיע. כשזה יקרה, כך על פי התוכנית שהכינה העירייה, האירועים יתקיימו במבנים של המינהלים הקהילתיים ובספריות העירוניות והן יהיו במתכונת קצת שונה. פעילויות החורף למשפחות יהיו סביב נושאים מיוחדים, ביניהם 'שבת בפיג'מה' – מסיבת פיג'מות שכונתית לילדים ולהורים; 'סיפורי ילדים', שבהם יהפוך המקום למתחם הפעלה ברוח ספרי ילדים מוכרים ועוד.

את האירועים, כפי שכבר פורסם, יזם ראש העיר משה ליאון והעירייה צפויה לתקצב אותם ביותר ממיליון שקלים בשנת 2020. בכיכר ספרא מתגאים כי "עיריית ירושלים היא העירייה הראשונה בארץ אשר תקצבה והפעילה בשבתות מערך פעילות למשפחות צעירות. מדובר במהפכה של ממש. בכל הפעילויות בשכונות ראינו דתיים וחילונים. הדרך עוד ארוכה אבל זו בהחלט התחלה מבורכת ומרשימה".



האירועים החלו לפני כארבעה חודשים, בתקופת החופש הגדול בחודש יולי. היוזמה הלכה וצברה תאוצה עם כל שבת שחלפה, כאשר בעירייה מציינים כי אל כל אחד ממוקדי האירועים הגיעו כ-200-150 מתושבי העיר אשר נהנו מהפעילויות השונות: "מאז החלו האירועים – 14 שבתות – התקיימו 55 פעילויות ב-13 שכונות ברחבי העיר בהשתתפות מאות משפחות ירושלמיות".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר