שועפאט, הבוקר (צילום: דוברות המשטרה)
שועפאט, הבוקר (צילום: דוברות המשטרה)

החשד ל'תג מחיר' הבוקר בשועפאט: 160 רכבים הושחתו, החקירה הוטלה על ימ"ר ירושלים

החל משעות הבוקר המוקדמות חוקרים במשטרת ירושלים את האירוע החמור, שהתרחש הלילה בשועפאט. צמיגיהם של 160 רכבים נוקבו, כתובת רוססו על הקירות

פורסם בתאריך: 9.12.19 12:48

גם בשעות הצהריים היום (שני), כשש שעות לאחר הדיווח הראשוני על החשד לאירוע 'תג מחיר' בשכונת שועפאט, משטרת ירושלים נמצאת בכוחות מתוגברים במקום, אוספת עדויות מהתושבים ומסייעת להם ובמקביל מנסה להבין מה בדיוק התרחש הלילה.

במהלך הלילה, כך עולה בינתיים, הגיעו מספר חשודים רעולי פנים לשועפאט וביצעו את האירוע הקשה. הם ניקבו את צמיגיהם של כ-160 רכבים, ריססו כתובות על הקירות ועוד.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בשעות הבוקר המוקדמות הוזעקו השוטרים לשכונת שועפאט בעקבות דיווח על כלי רכב חונים שצמיגיהם נוקבו ועל קיר סמוך אותר כיתוב בעברית. כוחות משטרה גדולים בפיקודו של תנ"צ דורון תורג'מן, מפקד מרחב קדם, בהם חוקרי הזיהוי פלילי, פתחו בסריקות נרחבות באזור, שבמהלכן הצליחו לאתר עוד עשרות רכבים להם נגרם נזק דומה. נפתחה חקירה, במהלכה עלה החשד, כי מספר חשודים רעולי פנים, ניצלו ככל הנראה את שעות הלילה ואת תנאי מזג האוויר, על מנת לבצע את העבירה".

במשטרה מציינים כי בהמשך הבוקר החליט מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון ידיד להטיל את החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של ירושלים.



יש לציין כי השוטרים הרבים ניסו לתת מענה לעשרות תושבי שועפאט שרכביהם ניזוקו. במשטרה מציינים כי "על מנת לתת מענה משטרתי מהיר לתושבי המקום שרכביהם ניזוקו, השוטרים הקהילתיים פעלו לאיתור אותם בעלי רכבים, והכווינו אותם אל רכב החפ"ק שהקימה המשטרה בשטח, בו חוקרי המשטרה מספקים לתושבים אישורים בדבר הנזק שנגרם לרכביהם, וזאת בכדי לקצר את הזמן והליך תיקון הנזק אל מול הרשויות. משטרת ישראל מתכוונת לפעול בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה על מנת להגיע לזהותם של החשודים, ולמצות עמם את הדין".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה

    לא יאמן שווה להיות ערבי אם אתה ערבי המשטרה יוצאת מגדרה לסייע במשהו שהוא עולה נזק ממוני לא גבוה אבל אם אתה יהודי יכולים לזרוק עליך אבנים יום יום ואתה תצטרך לרדוף אחרי המשטרה שיתייחסו אליך
    וגם התקשורת המנוולים מתעדים כל פגיעה הכי קטנה בערבים ומצד שני לא רואה שום דיווח על נסיונות הרצח שקורים יום יום בכבישים ובערים המעורבות

  2. ראובן

    לידיעה – כל התיקונים במוסך. בפנצריה. הסרת הצבע וכל ההוצאחת לתיקונים הם ע"ח הבטוח לאומי כלאמר ע" ח מדינת ישראל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר