הפרחים שנשתלו ברחבי ירושלים (צילום: אלטרנטיבה 1)
הפרחים שנשתלו ברחבי ירושלים (צילום: אלטרנטיבה 1)

תקציב הפרחים בעיר שולש – יעמוד על כ-5 מיליון שקלים

שתילת פרחי החורף בירושלים בעיצומה, ולקראת 2020 סיכמו סגן ראש העיר יוסי דייטש, מחזיק תיק שיפור פני העיר, וראש העיר משה ליאון על שילוש התקציב השנתי

פורסם בתאריך: 19.12.19 21:16

חמישה מיליון שקלים – זה הסכום שתשקיע עיריית ירושלים בשתילת פרחים במרחבים הציבוריים בשנת 2020. כך סיכמו באחרונה ראש העיר משה ליאון וסגנו יוסי דייטש, מחזיק תיק שיפור פני העיר.

מדובר על סכום הגבוה בפי שלושה מהסכום אשר הושקע בשתילת פרחים בשנת 2019. ל"כל העיר" נודע כי עד כה עמד תקציב הפרחים השנתי על 1.7 מיליון שקלים (שחולקו ב-3 פעימות בשנה), וכעת הוא כאמור שולש ויעמוד על 5 מיליון שקלים, וזאת כדי להביא לשיפור הנראות של העיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הסיכום על הגדלת התקציב התבצע במקביל לשתילת פרחי החורף שמבצעים כרגע עובדי אגף שפ"ע בעירייה – בסך הכל כ-400,000 פרחים שנשתלים במרחבים הציבוריים – על איי תנועה, בכיכרות ובפארקים השונים.

גורמים בעיריית ירושלים מספרים כי "במהלך ההיערכות לשתילת פרחי החורף הנחה סגן ראש העיר דייטש את מנהלי אגף שפ"ע להיוועץ עם מחלקת הגננות והאגרונומיה בעיריית ירושלים, על מנת שהשנה הפרחים יעמדו בתנאי הכבישים והחורף הירושלמי שכבר החל לתת את אותותיו".


יוסי דייטש על רקע הפרחים שנשתלו בעיר (צילום: באדיבות אגף שפ"ע)

יוסי דייטש על רקע הפרחים שנשתלו בעיר (צילום: באדיבות אגף שפ"ע)


כחלק מהפקת הלקחים באגף שפ"ע נבחרו פרחים בעלי עמידות לסערות החורף והזיהום בכבישים וכאלה שלא צורכים הרבה מים. בנוסף ניתן דגש על שתילת הפרחים בצפיפות גדולה על מנת להקרין על החזות הוויזואלית שלהן לאורך כל החורף.



סגן ראש העיר דייטש אומר ל"כל העיר": "אנו אמונים על משנת חז"ל, שדירה נאה מרחיבה דעתו של אדם ולכן הנחתי לשים דגש משמעותי על הנראות והחוויה שהעיר מייצרת לתושביה. עיר הקודש שעליה נאמר כי 'נטלה תשעה קבין של יופי' צריכה לקבל את המינימום של ההשקעה בנראות לאורך הכבישים והכיכרות וזה אחד מהיעדים לשנו לשנים הקרובות לאחר השיפור בתקציב. כחלק משינוי המדיניות והצבת הנושא על סדר היום העירוני באמצעות שילוש התקציב, השכונות החרדיות יהיו חלק בלתי נפרד מההשקעה אותה יוכלו לראות כולם כבר בחודש הקרוב".



תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. רם משה

    אני בשוקקקק לתקצב פרחים יש אבל לתקצב אבטחה לאזרחים באוטובוסים בירושלים אין???
    בושה שאין כדוגמתה!!!!!!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר