פעילויות השבת למשפחות הירושלמיות (צילומים: פרטי)
פעילויות השבת למשפחות הירושלמיות (צילומים: פרטי)

התנופה נמשכת – שבת בירושלים: שירה בגילה, ניווט בקטמון וקרקס בפסגת זאב

אירועי השבת למשפחות הירושלמיות מקבלים גיוון נוסף – פעילות שבת קרקס בפסגת זאב. שעות הפעילות והשכונות הנוספות בפנים

פורסם בתאריך: 18.12.19 19:17

מתכונת החורף המיוחדת של הפעילויות העירוניות למשפחות הירושלמית נמשכת ומקבלת בשבת הקרובה פעילות חדשה – שבת קרקס. כך, לראשונה, ייהנו תושבי פסגת זאב מפעילות קרקס מיוחדת.

הפעילות תתקיים בשלוחת מזרח של המינהל הקהילתי (רחוב טוניק 23) בין השעות 13:00-11:00, והיא תכלול פעילויות קרקס לכל המשפחה, הפעלת ג'אגלינג, הליכה על קביים וגם מופע קרקס.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תושבי שכונת גילה ייהנו מחוויה מוזיקלית משפחתית. מדובר על פעילות מוזיקלית חוויתית. שעות הפעילות, יש להדגיש, הן בין 10:30 ל-12:30, כאשר הבוקר בגילה ייפתח עם הצגה לכל המשפחה. בשעה 11:15 תחל הפעילות הווקלית, כשבנוסף יהיה מתחם משחקים לכל המשפחה.

וזה עדיין לא הכל. פעילות חורף מיוחדת תתקיים גם באזור קטמון – בית הספר לוריא (הפלמ"ח 79) יהיה נקודת הבסיס לאירוע שבת ניווט – חוווית הכרות מיוחדת עם השכונה שכוללת משחק ניווט, תחנות הפעלה שונות, שחקני רחוב ועוד.

היציאה למשחק הניווט תהיה בין השעות 11:00-10:30 מרחבת בית הספר, כאשר בסיום משחק הניווט, בשעה 12:15, ניתן יהיה ליהנות מההצגה 'מגלה העולמות' בתוך בית הספר.

את האירועים, כפי שכבר פורסם, יזם ראש העיר משה ליאון והעירייה צפויה לתקצב אותם ביותר ממיליון שקלים בשנת 2020. בכיכר ספרא מתגאים כי "עיריית ירושלים היא העירייה הראשונה בארץ אשר תקצבה והפעילה בשבתות מערך פעילות למשפחות צעירות. מדובר במהפכה של ממש. בכל הפעילויות בשכונות ראינו דתיים וחילונים. הדרך עוד ארוכה אבל זו בהחלט התחלה מבורכת ומרשימה".



בעירייה מציינים כי "מדובר על פעילויות מהנות תוך בילוי זמן איכותי משפחתי מהנה. בדיוק כמו ששבת ירושלמית אמורה להיות. בחודשים הקרובים נפתיע בעוד שורת אירועים מעניינים וחדישים למשפחות. שווה לעקוב".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר