העבודות להקמת הגן בעיסאוויה, עיסאוויה (צילומים עיריית ירושלים, Hidro מתוך ויקיפדיה)
העבודות להקמת הגן בעיסאוויה, עיסאוויה (צילומים עיריית ירושלים, Hidro מתוך ויקיפדיה)

אחרי הביקורות: עיריית ירושלים מרחיבה את השקעותיה בשכונת עיסאוויה

לאחר הטענות שעלו באחרונה כי עיריית ירושלים אינה מטפלת כנדרש בשכונה במזרח ירושלים, הנחה ראש העיר משה ליאון להקים גן שעשועים וספורט בכניסה לשכונה עד לסיום השנה. עוד על הפרק: הקמת מתחם תעסוקה, כביש טבעת חדש והקמת מבנה רב תכליתי למינהל הקהילתי

פורסם בתאריך: 19.12.19 17:10

עיריית ירושלים החלה השבוע בעבודות נרחבות להקמת גן ציבורי חדש ומושקע בכניסה לשכונת עיסאוויה. בהקמת הגן הציבורי מושקעים למעלה מ-500,000 שקלים. בעיריית ירושלים מציינים כי ראש העיר משה ליאון הנחה את אגפי העירייה השונים להירתם למאמץ משותף במטרה להשלים את הקמת הגן עוד לפני סוף השנה האזרחית.

עיריית ירושלים מוסיפים כי "גן "אל-ח'רובה" (החרוב), אשר נבנה על שטח ציבורי בכניסה לשכונה, יכלול פינות ישיבה ונוי מטופחות, לצד שורה של מתקני שעשועים וספורט. כל אלה ישמשו אלפים מתושבי האזור, בני כל הגילאים, ויתרמו לשיפור איכות החיים בשכונה. תכנון הגן ועיצובו, כמו גם בחירת מיקומו, נעשו בשיתוף ובתיאום מלא עם תושבי השכונה, ולבקשתם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הקמת הגן מגיעה לאחר הביקורות שנשמעו כנגד עיריית ירושלים וראש העיר משה ליאון על כך שהעירייה מסירה את ידיה מהנעשה בעיסאוויה. במהלך השבועות האחרונים אף נערכו הפגנות מול ביתו של ראש העיר בשל אי התערבותו בפעילות המשטרתית בעיסאוויה בחצי השנה האחרונה.


העבודות להקמת הגן בעיסאוויה (צילום: עיריית ירושלים)

העבודות להקמת הגן בעיסאוויה (צילום: עיריית ירושלים)


על הרקע הזה, מבקשים בעיריית ירושלים לציין כי "הקמת הגן מצטרפת לשורה ארוכה של מהלכים שמקדם ראש העיר בימים אלה בעיסאויה, ביניהם תכנית להקמת מתחם תעסוקה גדול שיוסיף מאות מקומות עבודה לשכונה, כביש טבעת היקפי שיקל על העומס התחבורתי, ומבנה רב תכליתי בן 7 קומות, יחיד מסוגו, שיאכלס את המינהל הקהילתי החדש לצד שירותים עירוניים נוספים".



ראש העיר משה ליאון: "אנחנו ממשיכים את המאמצים לצמצום הפערים בשכונות מזרח ירושלים. כראש העיר ירושלים יש לי מחויבות עמוקה לטיפוחה של העיר ורווחתם של התושבים, אמשיך להעניק לתושבים את השירותים העירוניים שהם זכאים להם, באופן המיטבי והראוי ביותר. אני עושה זאת באהבה ובשמחה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר