גן סאקר, שבילי הליכה לא מוארים בגן סאקר (צילומים: עיריית ירושלים, פרטי)
גן סאקר, שבילי הליכה לא מוארים בגן סאקר (צילומים: עיריית ירושלים, פרטי)

מבקרים בגן סאקר טוענים: "כבר חודשים ארוכים אין תאורה; בעיריית ירושלים מספרים סיפורים"

שבילי גן סאקר, הפארק הציבורי הגדול בעיר, אינם מוארים ומתוחזקים - שורה של תלונות לעירייה לא עזרו לתיקון. העירייה: "נדרשת רכישת ציוד חלופי מחו"ל, שאינו זמין מידית בארץ. התיקון ייקח עוד קצת זמן"

פורסם בתאריך: 23.12.19 18:13

גן סאקר, הפארק הציבורי הגדול בירושלים, אינו מתחוזק כראוי. כך עולה מתלונות שהגיעו ל"כל העיר". מטיילים בגן טוענים כי עמודי תאורה רבים מקולקלים ואין עובדים, בעיקר במקטע שבין גן סאקר ועמק המצלבה.

על פי התלונות שהגיעו למערכת "כל העיר" – עמודי התאורה מקולקלים מזה זמן רב ולמרות פניות חוזרות ונשנות לעיריית ירושלים התקלה אינה מטופלת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"מסוף גן סאקר, ועד סוף עמק המצלבה, כ-12 נורות לא עובדות – הכל מקולקל", טוענת בשיחה עם "כל העיר" תושבת העיר אשר נוהגת לקיים הליכות מספר פעמים בשבוע ברחבי גן סאקר. "המצב כך כבר זמן רב. חודשים ארוכים שאין תאורה במקום. מדוע בגן סאקר, מקום שמשמש אלפי מבקרים – אני צריכה להדליק את האור בפלאפון שלי על מנת לעשות הליכה בלילה, ולראות לאן אני הולכת על מנת שלא אתקע במשהו? תאורה בשבילי הפארק זה דבר בסיסי ומתבקש".



תלונות חוזרות ונשנות, כאמור, הועברו לעיריית ירושלים ואף למחלקת פניות הציבור בלשכת ראש העיר. התושבת מספרת כי הובטח לה שעמודי התאורה יטופלו בהקדם, אך מאז התלונה הראשונה עברו כבר חודשים רבים. "פניתי לעירייה עשרות פעמים והם מספרים לי סיפורים", היא אומרת בכעס, "התקשרתי ללשכת ראש העיר אמרו לי שזה יטופל, עד עכשיו לא קרה כלום. אחד מהעובדים של העירייה התקשר אלי ואמר לי שצריכים לקבל דברים מחו"ל על מנת לטפל בזה. התקשרתי שוב למזכירה של ראש העיר, הבטיחו לי ביום שני בשבוע שעבר שזה יסודר, אבל עדיין לא תוקן שום עמוד תאורה".

"אני כבר לא הולכת בשעות הערב כשאין תאורה זה לא סימפטי להולכי רגל", ממשיכה התושבת ואומרת. "זה מרגיז. ארנונה התושבים משלמים בזמן, למה העירייה לא מטפלת בדבר הבסיסי הזה? המינימום שצריך לעשות זה לטפל בזה, לתחזק את הפארק הגדול בעיר".



במענה לפניית "כל העיר" מאשרים בעיריית ירושלים כי התקבלו תלונות רבות על עמודי התאורה. בעירייה מציינים כי "הנושא מוכר ומטופל. בשל פגיעה במערכות הדלקת הפנסים נדרשת רכישת ציוד חלופי מחו"ל, שאינו זמין מידית בארץ. לכן, התיקון ייקח עוד קצת זמן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר