זירת הדקירה בהר חומה, עמוס סער ז"ל (צילום: תיעוד מבצעי מד"א, דוברות בתי המשפט)
זירת הדקירה בהר חומה, עמוס סער ז"ל (צילום: תיעוד מבצעי מד"א, דוברות בתי המשפט)

רעייתו של עמוס סער ז"ל: "השכן אמר לעמוס שהוא ירצח אותו"

רעייתו של קב"ט מחוז ירושלים בבתי המשפט עמוס סער ז"ל סיפרה הבוקר בראיון לגל"צ על הרגעים לפני שהוא נדקר למוות בפתח ביתם: "צלצלו בדלת, עמוס יצא לפתוח ושם הוא נדקר ונרצח"

פורסם בתאריך: 26.12.19 12:00

הדיירים ברחוב שאול אביגור בהר חומה מתקשים להאמין כי שכנם, עמוס סער ז"ל, נדקר למוות אתמול בחדר המדרגות. המשטרה כידוע עצרה את שכנו של עמוס סער ז"ל ואדם נוסף בחשד שסייע לו, בחשד למעורבות ברצח. על שאר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

הבוקר, מתארת אורלי סער, רעייתו של עמוס סער ז"ל, קב"ט מחוז ירושלים בבתי המשפט, את הרגעים האחרונים של בעלה: "צלצלו בדלת, עמוס יצא לפתוח ושם הוא נדקר ונרצח", סיפרה אורלי סער לאילנה דיין בגלי צה"ל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אורלי סער דחתה את הטענות כי היה להם סכסוך עם השכן, לדבריה, "מעולם לא היה לנו סכסוך שכנים. עמוס כל הזמן אמר לי 'הוא מסכן'", והוסיפה כי המתיחות שהיתה לשכן מולם הופסקה לאחר שהכלבה שלהם עזבה את הבניין. "הכלבה שלנו עברה לגור עם הבן שלי ביישוב. כל העניין נרגע. כמו כן, היא טענה כי השכן שנעצר: "רדף אחרי המשפחה הרבה זמן, ראינו אותו לאחרונה לפני שלושה ימים. עמוס היה אדם גדול שלא הסתכסך עם איש מעולם".

ביום שבו עמוס סער ז"ל נדקר למוות, מספרת רעייתו כי הלכה עם בנם הקטן לקניון. "לקחתי יום חופש כדי לקחת את הבן הקטן לקניון. הלכתי עם אמי לקנות לו הפתעה לחנוכה. עמוס התקשר אלי ושאל אם אנחנו נהנים. אמרתי לו שאגיע מוקדם הביתה, ועוד אמרתי לו: 'הכנתי לך מרק טעים, תלך, תאכל בבית ונדבר עוד מעט'. וזה מה שהוא עשה – לקח את בננו השני לעבודה, וישב לאכול מרק".

לאחר כמה רגעים, היא מוסיפה ומספרת, נשמעה הדפיקה בדלת. את הידיעה על כך שהוא נדקר היא קיבלה משכן אחר שלהם בבניין. "השכן שלנו התקשר אלי ואמר לי 'עמוס התמוטט פה, הוא לא מרגיש טוב. כנראה קיבל מכה בראש. אני לא יודע מה קרה לו, אנחנו מזמינים אמבולנס'".


זירת הדקירה בהר חומה (צילום: פרטי)

זירת הדקירה בהר חומה (צילום: פרטי)


כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר", עמוס סער ז"ל נמצא פצוע במצב אנוש בחדר מדרגות בהר חומה – הוא פונה במצב קריטי לבית החולים שערי צדק. לאחר פעולות החייאה ממושכות וניתוח חירום נקבע מותו. בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת ירושלים עצרו שני חשודים בחשד למעורבות ברצח, והם צפויים להגיע היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. מעבר לכך הוצא צו איסור פרסום על חקירת הרצח ל-48 שעות.

הבוקר סיפר חברו לעבודה במשמר בתי המשפט על התחושות קשותו. חבריו סיפרו ל"כל העיר" על קצין ביטחון מוערך, מקצוען, שידע גם להיות חבר ואוזן קשבת. "עמוס זה עמוס, היה יחיד במינו, מקצוען, וחבר אמיתי. שיחת טלפון איתו היתה נמשכת ונמשכת והיינו מדברים על החיים. בלי קשר לעבודה. הוא ידע לתת את הפתרון הנכון בזמן הנכון, להתייחס למאבטחים – לכל אחד בלי דיסטנס ובלי פוזות. החיוך שלו היה בלתי נשכח, אף פעם לא שמענו אותו צועק , גם כשהיתה סיבה".





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר