זירת התאונה בהר חומה, הלילה (צילום: נתי שפירא)
זירת התאונה בהר חומה, הלילה (צילום: נתי שפירא)

הקטל בכבישים בירושלים: צעירה נהרגה הלילה בהר חומה

סמוך לשעה 3:30 שני צעירים, שרכבו על אופנוע בשדרות שמואל מאיר, ככל הנראה איבדו שליטה והתנגשו בגדר. בת 18 נהרגה; בן 18 מאושפז במצב קשה בהדסה עין כרם

פורסם בתאריך: 29.12.19 08:05

תאונת דרכים קטלנית התרחשה הלילה בהר חומה – שני צעירים שרכבו על אופנוע התנגשו בגדר, לאחר שככל הנראה איבדו שליטה בשדרות שמואל מאיר. הצעירה בת ה-18 נהרגה במקום, צעיר כבן 18 פונה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם. נסיבות התאונה נחקרות על ידי משטרת ירושלים.

"בשעה 3:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על אופנוע עם שני רוכבים, שהחליק בשדרות שמואל מאיר פינת הרב יצחק ניסים בירושלים", מציינים הבוקר במד"א ירושלים. "חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של צעירה כבת 18 ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם צעיר כבן 18 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית".

מהדסה עין כרם נמסר: "אל יחידת הטראומה פונה בן 18 אשר נפגע באורח קשה בתאונת אופנוע בירושלים. עובר בשעה זו בדיקות הדמיה ויטופל ביחידה לטיפול נמרץ".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


זירת התאונה בהר חומה, הלילה (צילום: נתי שפירא)

(צילום: נתי שפירא)


פרמדיק מד"א רפאל הרבסט מתאר כי "מדובר בתאונה קשה מאוד. שני רוכבי האופנוע, צעיר וצעירה, כבני 18, שכבו על הכביש במרחק גדול מהאופנוע. הצעירה היתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבלה מחבלות קשות בגופה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא היתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

"הצעיר, שהיה בהכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית טופל בשטח ופונה במצב קשה לבית החולים כשמצבו יציב", מוסיף ומספר הרבסט.

יאיר עובדיה, מתנדב זק"א ירושלים שטיפל בזירה, מוסר כי "מדובר בשני צעירים שרכבו על אופנוע, וככל הנראה איבדו שליטה והתנגשו בגדר. כשהגעתי למקום ראיתי אופנוע זרוק על הכביש ובסמוך שכבה נערה כבת 18 ללא הכרה עם פגיעות קשות. צוותי מד"א עשו פעולות החייאה ובסופן נאלצו לאשר את מותה של הנערה במקום ופינו צעיר כבן 18 במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם. מתנדבי זק"א ירושלים טיפלו בגופת ההרוגה ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת על ידי המשטרה".


זירת התאונה בהר חומה, הלילה (צילום: נתי שפירא)

(צילום: נתי שפירא)


ממשטרת ירושלים נמסר: "כוחות משטרה הוזעקו להר חומה, בעקבות דיווח על תאונת אופנוע, ככל הנראה עצמית, שכתוצאה ממנה צעירה כבת 18 נהרגה וצעיר נוסף פונה במצב קשה לבית החולים. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה נמצאים בזירה ופתחו בחקירה".




תגובות

2 תגובות
2 תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר