הבניינים החדשים במורדות גילה (צילום: פרטי)
הבניינים החדשים במורדות גילה (צילום: פרטי)

לאחר הפרסום ב"כל העיר": סוף לסאגה – הפרויקטים במורדות גילה אושרו לאכלוס

כשבוע לאחר הפרסום ב"כל העיר" - עיריית ירושלים חתמה היום על טפסי 4 ובקרוב יחל הליך האכלוס של הבניינים החדשים במורדות גילה

פורסם בתאריך: 31.12.19 18:15

בעקבות הפרסום ב"כל העיר" בשבוע שעבר – הפרויקטים החדשים במורדות גילה אושר לאכלוס. היום, שלישי (31.12) חתמו בעיריית ירושלים על טפסי 4 לבניינים החדשים, והליך האכלוס יחל בקרוב.

כזכור, ביום שני שעבר פורסם ב"כל העיר" על מסכת הייסורים והעיכובים שעוברים רוכשי הדירות בפרויקטים במורדות גילה. הדיירים הזועמים טענו בשיחה עם "כל העיר" כי לא עיריית ירושלים לא חתמה על טפסי 4 לאכלוס הפרויקט. בעירייה גלגלו את האחריות לפתחו של משרד השיכון, שמצידו גלגל את האחריות בחזרה לעירייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


היום, כאמור, הסאגה הזו הגיעה לסיומה עם החתימה על טפסי 4 לבניינים החדשים.

ראש העיר משה ליאון: "אני שמח שלאחר עבודה קשה של כלל הגורמים המקצועיים הצלחנו לסייע לדיירים ולאפשר לפרויקטים להתאכלס. כל פרויקט דיור חדש בעיר הוא מבורך ואנו בעיריית ירושלים נעשה הכל על מנת להמשיך ולסייע לתושבי הבירה".


הכביש המוביל למורדות גילה (צילום: פרטי)

הכביש המוביל למורדות גילה (צילום: פרטי)


בהודעה שפרסמה עיריית ירושלים לאחר אישור האכלוס מצוין כי "לפני חמש שנים שווקו קרקעות מורדות גילה על ידי מינהל מקרקעי ישראל, כאשר כביש הגישה לשכונה נותר באחריות משרד השיכון והבינוי. מיד עם תחילת העבודות התגלו קברים במקום שאילצו את משרד השיכון להפסיק את העבודות במקום. לאחר בדיקה של מיטב הגורמים ומאחר ולא קיימת אפשרות להעתקת הקברים הוחלט במשרד השיכון להשקיע עוד 100 מיליון שקלים ולבנות גשר במקום. רעיון הגשר ייצר מאבק נוסף עד שלבסוף התקבלה פשרה ונסללה גישה דרך עין יעל למורדות מערב גילה אשר אפשרו את כניסת היזמים דרך עין יעל".



בעירייה מוסיפים ומציינים כי "לפני כחודשיים התקבלה בעירייה הבקשה הראשונה לטפסי 4. במקביל, הכביש הזמני אותו סלל משרד השיכון נמצא על ידי מהנדסי הבטיחות של משטרת ישראל ומשרד התחבורה כלא בטיחותי. לאחר פניות רבות שהתקבלו בלשכת ראש העיר מצד התושבים המיואשים החליט ראש העיר להרים את הכפפה ולסייע להם. היום, 31.12, הסתיימו כל תיקוניי הליקויים ונחתמו כל האישורים הנדרשים על ידי כלל הגורמים, וטופסי 4 ניתנו על ידי עיריית ירושלים – כאשר המשמעות היא שהפרויקטים אושרו לאכלוס".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רק אמת!

    זה הזוי.
    במקום לספק כביש נורמלי לתושבים משרד השיכון מייצר את הכביש הדפוק הזה.
    משרד השיכון הבטיח לרוכשים שהכביש יהיה מוכן בזמן ולא הכביש הדפוק הזה.
    אז מה הפלא שהרוכשים מארגנים תביעה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במשאד התחבורה רואים 6/6 . תאונות בקרוב …. ?!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר