אזור התעשייה עטרות, הר חוצבים (צילומים: אוליבייה פיטוסי, טס שפלן)
אזור התעשייה עטרות, הר חוצבים (צילומים: אוליבייה פיטוסי, טס שפלן)

משדרגים את אזורי התעשייה והתעסוקה בעיר: עשרות מיליוני שקלים לעטרות והר חוצבים

עיריית ירושלים אישרה תוספת של 40 מיליון שקלים לשדרוג אזור תעשייה עטרות ותקציב בסך 30 מיליון שקלים לשדרוג התשתיות בהר חוצבים

פורסם בתאריך: 1.1.20 20:07

עיריית ירושלים אישרה העברת כ-70 מיליון שקלים לטובת שדרוג אזורי התעשייה עטרות והר חוצבים. על פי החלוקה, שאושרה בישיבת מועצת העירייה ביום שלישי האחרון, אזור התעשייה המתחדש בעטרות יזכה לתוספת תקציב של 40 מיליון שקלים לטובת שדרוגו; בהר חוצבים ישודרגו תשתיות בהיקף של כ-30 מיליון שקלים.

יש לציין כי במסגרת התקציב הנוסף שהעונק לאזור התעשייה עטרות צפויה הכניסה לאזור התעשייה להשתדרג משמעותית. העבודות יכללו טיפול במדרכות, במרחב הציבורי, גינון ושתילה, חידוש וריבוד הכבישים, תאורה, הסגרת חניות, פיתוח שצ"פים ואיתר הזדמנויות תכנוניות ליצירת מרחב ציבורי נעים ומזמין לציבור. בנוסף לשדרוגים החדשים, עתידה עיריית ירושלים לטפל במפגעים הסביבתיים הקיימים באזור התעשייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ראש העיר משה ליאון מוסר כי "לעיר כמו ירושלים ראוי שיהיה אזור תעשייה מכובד ומזמין. בשנים הקרובות עיריית ירושלים עתידה לשדרג רבות את אזור התעשייה לטובת התעשיינים ותושבי ירושלים כאחד. במסגרת השדרוג הנוכחי, גם הנראות הקוסמטית של עטרות תעבור מתיחת פנים".

בעיריית ירושלים מוסיפים ומציינים כי "לאחר אישור מבני התעסוקה והמסחר באזור התעשייה עטרות מועצת העיר אישרה תקציב לצורך שדרוג התשתית התנועתית באזור".

בהר חוצבים ישמשו הכספים לטובת חידוש המדרכות, גינון, שתילה ונטיעה, ריבוד כבשים, הסדרת חניות, פיתוח מוקדי שהייה לטובת העובדים והמבקרים באזור.



"ירושלים הופכת להיות בירת ההייטק של ישראל", מציין ראש העיר ליאון. "הר חוצבים הוא אזור התעשייה עתירת הידע המרכזי כרגע בעיר. בשנים הקרובות יפתחו בהר חוצבים מרכזי המטה והפיתוח של חברת רפאל וחברת מובילאיי, והוא עתיד לקלוט עוד מספר רב של עובדים. על כן עיריית ירושלים משקיעה את מירב מאמציה על מנת להכין את התשתית מבעוד מועד לטובת העובדים".

בעירייה מוסיפים ואומרים כי "במסגרת הרצון לשיפור פני העיר ונראות המרחב הציבורי, אושרה תוספת תקציב של 30 מיליון שקלים לטובת שדרוג האזור".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר