חניון ז'ראר בכר החדש במרכז העיר (צילום: פרטי)
חניון ז'ראר בכר החדש במרכז העיר (צילום: פרטי)

מצוקת החניה במרכז העיר: חניון חדש בז'ראר בכר ייפתח בעוד כחודש

כ-450 מקומות חניה חדשים מתפרסים בחניון ז'ראר בכר, שצפוי להיפתח בחודש פברואר. עופר ברקוביץ, מיוזמי הפרויקט: "פתיחת החניון היא רק שלב אחד בדרך לחיזוק מרכז העיר"

פורסם בתאריך: 12.1.20 20:03

ההקלה הצפויה על מצוקת החניה הקשה במרכז העיר ירושלים – בעוד כחודש, לאחר עבודות שנמשכו כשנתיים וחצי, ייפתח החניון הציבורי החדש בז'ראר בכר שכולל 450 מקומות חניה.

מדובר בחניון שנבנה מתחת לקמפוס ירושלים לאמנויות ע"ש משפחת קירש, על שטח כולל של כ־10,000 מ"ר. הקמפוס מאגד בתי ספר מקצועיים גבוהים הקיימים בירושלים העוסקים באמנויות הבמה והקולנוע, ביניהם בית הספר למשחק "ניסן נתיב", בית הספר לקולנוע ע"ש סם שפיגל, בית הספר לתיאטרון ויזואלי והמרכז למוזיקה מזרח תיכונית.


 

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


חבר המועצה עופר ברקוביץ, יו"ר התעוררות בירושלים, מיוזמי הפרויקט להקמת החניון ובתי הספר לאומנויות בקדנציה הקודמת כמחזיק תיק מרכז העיר, מוסר הערב ל"כל העיר": "אני גאה מאוד במהלך שיזמנו ליצירת 450 חניות חדשות לטובת העסקים, הקונים והתושבים במרכז העיר. זהו פרויקט אחד מתוך חזון ותוכנית כוללת שהובלתי כסגן ראש העיר לחיזוק מרכז העיר מבחינה תיירותית, עסקית, נדל"נית ותרבותית. בטווח הארוך, הפיתרון התחבורתי במרכז העיר חייב להתבסס על רשת של קווי רכבת קלה והסעת המונים משודרגת, אך עד הקמתה ראוי היה לייצר פתרונות שיאפשרו את הגעתם של הקונים לחיזוק הסוחרים ובעלי העסקים הקטנים. מילה טוב לחברת עדן שפעלה בצורה רצינית למימוש הפרויקט".


עופר ברקוביץ (צילום: ארנון בוסאני)

עופר ברקוביץ (צילום: ארנון בוסאני)


ברקוביץ מוסיף ומוסר כי "פתיחת החניון היא רק שלב אחד בדרך לחיזוק מרכז העיר. יש צורך לקדם עוד מגוון מהלכים לפיתוח עסקי, להשארת צעירים וליצירת מרכז עיר תוסס ויצירתי. ארבעת בתי הספר שייבנו מעל החניון ויאפשרו הכפלת כמות הסטודנטים לאומנות והחיבור שלהם למרכז העיר הוא מהלך חשוב ומכריע עוד יותר. יש פירות למתמידים בראייה ארוכת טווח".

יש לציין כי מתוך 450 מקומות החניה – כ-100 מקומות חניה יוקצו לתושבי האזור, שמחזיקים בתו אזורי. המחירים יהיו בדומה לחניון כיכר ספרא. פתיחת החניון תחזק בין השאר לא רק את אזור מרכז העיר אלא גם את שוק מחנה יהודה – רבים מהמבלים במתחם השוק והקונים יוכלו להחנות את כלי הרכב בחניון ולצעוד אל השוק – מדובר במרחק הליכה קצר.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חזקי

    הכל בולשיט אחד גדול… אני גר ברחוב של עופר ברקוביץ, אין חניה …. גם את בחניון המעלית הם גובים פי 2 מי היה רגילה ותושבי האזור אם תו אזורי צריכים להוציא משם את הרכב ב8 בבוקר….
    שיפסיקו להגיד שהם עושים דברים, אני חוזר מהעבודה ב4 בבוקר ובמקרה הטוב מוצא חניה ליד הסינמה סיטי או מאחורי גשר המיתרים וצריך ללכת ברגל, כי אם אני לא יוציא את הרכב ב8 בבוקר אני יקבל דוח… אז די עם כל הבולשיט הזה… אין חניה ולא באמת דואגים לתושבים…. רק יודעים לקחת ארנונה גבוהה…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר