סופת השלג בירושלים 2013 (צילום: ארנון בוסאני)
מתי יהיה שלג בירושלים? (צילום: ארנון בוסאני)

השמועה שמתגלגלת כמו כדור שלג – האם בסופ"ש ירושלים תהיה לבנה?

גורמי החירום ועיריית ירושלים נערכים לקראת עוד גל של גשמים וצניחה נוספת בטמפרטורות - לצד היתכנות לשלג קל שיירד בפסגות הגבוהות של הרי המרכז בסוף השבוע

פורסם בתאריך: 20.1.20 17:18

כאילו לא מספיק קר בירושלים – בסוף השבוע הקרוב הטמפרטורות צפויות לרשום צניחה נוספת. ביום שישי ושבת הטמפרטורות בלילה ובשעת לפנות בוקר מוקדמת יהיו 2-1 מעלות. לפי תחזית מזג האוויר צפוי להיות סוער, גשום וכמובן קר. האם ייערם שלג בירושלים?

לפי תחזית מזג האוויר שפורסמה מוקדם יותר השבוע ב"כל העיר" נראה כי הסיכוי לשלג כבד בירושלים הוא נמוך – ככל הנראה יירדו פתיתי שלג מעורבים בברד בפסגות הגבוהות של הרי המרכז, מעל 1,000 מטרים. תושבי הר גילה אולי יוכלו להנות משלג קל.  כך או כך, בועז נחמיה מ'ירושמיים' הדגיש כי ניתן לחזות שלג רק שלושה ימים לפני.



 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשיא מזג האוויר החורפי ולקראת התגברות הסערה הוציאה עיריית ירושלים קריאה לתושבים להיערך לימים הבאים. ראש העיר משה ליאון הנחה את אגפי העירייה להיערך לקראת מזג האוויר החורפי, ולאפשרות לשלג בבירה ולהיערך לטיפול בתרחישים ומפגעים שונים. "אני קורא לתושבים להיות קשובים לתחזית מזג האוויר, להיערך בהתאם, להישמע להנחיות גורמי החרום והביטחון. במידה וירד שלג בעיר, לצד החגיגה הלבנה, חשוב להפעיל את כל כללי הבטיחות למען בני ביתכם ושכניכם,, מסר ליאון.

מטה החרום העירוני השלים את היערכותו למזג האוויר הסוער והמליץ לתושבים לשמור על בטיחות. בעירייה מדגישים כי מומלץ לבדוק תקינות מערכת החימום, בעיקר אלה המחייבות אוורור, לוודא איטום גגות ופתחים (חלונות ותריסים), לנקות ולפתוח תאי ניקוז מים בחצרות ומרזבים על הגגות. בנוסף, לגזום עצים וענפים בגינות פרטיות בסמיכות לכבלים, לבדוק בטיחות מערכות חשמל, להצטייד בתאורת חירום, לחזק אנטנות, דודי שמש וחפצים אחרים על הגגות.

כמו כן, בעירייה מזהירים כי קיים חשש ממפגעים בדרכים, בנתיבי הולכי הרגל, בסמוך לאתרי העבודה ובאזורים הנמוכים המועדים להצפות. המוקד העירוני 106 נערך למענה לפניות הציבור ולהפניית גורמי העירייה לטיפול במפגעים.

עוד נמסר מהעירייה כי "מינהל קהילה אגף הרווחה מקיים סיורים לאיתור דרי רחוב ומציע להם להתפנות לבתי מחסה . במידה ואינם מעוניינים להתפנות העו"ס מספקים להם שמיכות וביגוד חם. הציבור מתבקש להימנע מפעולות שיש בהן סכנה בטיחותית, לשמור על ערנות וזהירות בנהיגה ובתנועה בצירים. גורמי החירום וההצלה ערוכים לטיפול באירועי חירום".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא רציני, שלג לא ניתן לחזות זמן ארוך לפני האירוע, כתבה די רדודה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ואם לא די בכך, מתוכננים לנו פקקי ענק וחסימות כבישים על מנת לאפשר לשועי עולם ושליטינו הנעלים לחגוג בטקסים ובארוחות מפוארות את השואה. רק שנשרוד את השבוע הזה…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר