הכלבה מימי (צילום: פרטי)
הכלבה מימי (צילום: פרטי)

מדאיג – תושבת בית הכרם טוענת: "הכלבה שלי הורעלה למוות"

דיירת בבית הכרם טוענת כי כלבתה מימי הורעלה בשבוע שעבר בטיול בשכונה - תוך 24 שעות הכלבה מימי מתה: "זה היה מוות בייסורים שכולל שלשולים, הקאות ואובדן שליטה על הגוף, זה מקרה קלאסי של הרעלה"

פורסם בתאריך: 19.1.20 17:37

תושבת בית הכרם טוענת כי כלבתה האהובה – מימי, הורעלה למוות. לדבריה ביום רביעי שעבר היא הוציאה את הכלבה, בת ה-13, לטיול ברחוב דגניה בשכונה, שלאחריו מצבה החל להדרדר עד שגופה קרס באופן סופי. הכלבה מתה 24 שעות לאחר הטיול.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשיחה עם "כל העיר" מספרת התושבת, אריאלה (37):  "הוצאנו את מימי ביום רביעי בבוקר לטיול ברחוב דגניה, שבו אנחנו מתגוררים, זה היה טיול קצר, 10 דקות. מימי עשתה את הצרכים שלה וחזרנו הביתה. בסביבות השעה 16:00 אני קוראת לה לצאת והיא לא הסכימה, וזה כבר היה מאוד חשוד כי היא מאוד אהבה לטייל. הוצאנו אותה בכל זאת לטיול קצר ואז היא התחילה לשלשל ולהקיא קצף, בהמשך מצבה הדרדר – היא איבדה שליטה על החלק האחורי של הגוף, לא הצליחה לעמוד על הרגלים האחוריות".

אריאלה מדגישה כי "זו כלבה שהיתה מאוד פעילה, מאוד יפה, רצה לכל מקום. בתוך 24 שעות היא מתה, זה היה שוק רציני ומאוד קשה. מימי היתה איתנו 13 שנה, ממש חלק מהמשפחה".

למה לא לקחתם אותה לווטרינר?
"לא הספקנו. כשבאנו לקחת אותה היא אפילו לא הגיבה, העיניים שלה היו כמו זכוכית, היא לא הגיבה לקריאות שלנו ובתוך שעות היא מתה".


הכלבה מימי (צילום: פרטי)

הכלבה מימי (צילום: פרטי)


התושבת פרסמה בקבוצות הפייסבוק של השכונה על מותה הפתאומי של כלבתה, ועל החשד שלה כי מדובר בהרעלה. "פתאום צצו כל מיני אנשים שחוו משהו מאוד דומה בשכונת בית הכרם", היא אומרת, "למשל, אחד כתב לי שהכלבה שלו כרגע מאושפזת כנראה כתוצאה מהרעלה, אבל יש שיפור מאוד משמעותי במצבה.

למה את בטוחה שמדובר במקרה של הרעלה?
"הכלבה שלי הורעלה למוות כי זה היה מוות מאוד מהיר. נכון שהיא היתה כלבה מבוגרת, אבל הזקנה והמוות לא נופלים בתוך 24 שעות. זה לא היה התקף לב, זה היה מוות בייסורים שכולל שלשולים, הקאות ואובדן שליטה על הגוף, זה מקרה קלאסי של הרעלה, אבל לא חשבנו שבן אדם יכול להרעיל חיה באזור".

"כל העיר" פנה לעיריית ירושלים על מנת לברר האם נרשמו עוד מקרי הרעלה באזור. בעירייה מדגישים "עיריית ירושלים אינה מפזרת רעל ברחובות"; ומוסיפים: "אנו מבינים לליבם של בעלי הכלבה ומצרים על המקרה הקשה. ברצוננו לציין כי פיזור רעל ברחוב הינה עבירה פלילית ומזמינים את בעלי הכלבה להגיש תלונה במשטרה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רביד

    מכירה את המקרה מקרוב. הגיעה הזמן שתהיה אכיפה מלאה לאנשים מתעללים בבעלי חיים חסרי ישע. זה רצח לכל דבר.

  2. חמו

    כלבי בית בד"כ לא אוכלים בחוץ ולכן זה מוזר. אולי ההרעלה מהמזון בבית.

  3. נועה

    מקרה מזעזע! אני משתתפת ממש בצערכם הפתאומי ומקווה שאלו שעשו זאת יימצאו ויעמדו לדין.

  4. גלית

    כלב שעובר הרעלה צריך להגיע לוטרינר , 24 שעות ולא הייתם איתה אצל וטרינר ? לא מובן לי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר