כיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)
כיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)

למעלה מ-7,000 פניות: הפעילות של רשות התעסוקה העירונית בתקופת הקורונה

ל"כל העיר" נודע כי בתוך כחודשיים, החל מה-15.3 ועד לאמצע מאי, התקבלו ברשות התעסוק כ-7,200 פניות, 2,287 מהן חדשות. ראש העיר ליאון: "תעסוקה היא צורך בסיסי וחשוב שהעיר תשקיע מאמצים למען הפרט בתחום זה"

פורסם בתאריך: 14.5.20 16:48

מאות פניות חדשות ועשרות השמות – ברשות התעסוקה העירונית מתגאים בפעילות הענפה שנעשתה בתקופת משבר הקורונה. ל"כל העיר" נודע כי בתוך כחודשיים, בין ה-15.3 לאמצע חודש מאי, התקבלו ברשות התעסוקה העירונית כ-7,200 פניות של תושבי העיר, 2,287 מתוך הפניות הללו היו חדשות. למרות משבר הקורונה והעובדה שרבים במשק הוצאו לחל"ת או פוטרו – 270 איש הושמו בתעסוקה חדשה.

ראש העיר משה ליאון: "עיריית ירושלים מוכיחה לתושבים שגם בתקופות משבר הרשות דואגת לרווחתם ומטפלת בהם היטב, תעסוקה היא צורך בסיסי של כל אדם וחשוב שהעיר תשקיע מאמצים למען הפרט בתחום זה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יצוין כי רשות התעסוקה העירונית פועלת במקביל לרשות התעסוקה הכללית. בעיריית ירושלים מסבירים כי "משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים הפקיד בידי הרשות העירונית לתעסוקה בעירייה את האחריות המקצועית להפעלת שלושה מרכזי התעסוקה הממשלתיים: מרכז "כיוון" לתעסוקת חרדים, מרכז "ריאן" לתעסוקת תושבי מזרח העיר ומרכז "הזדמנות" לשילוב וקידום תעסוקתי של אוכלוסיות רווחה בעיר. התקציב השנתי של הרשות העירונית לתעסוקה הינו כ-30 מיליון שקלים. במסגרת התקציב מופעלים 7 מרכזי תעסוקה לאוכלוסיות העיר – האוכלוסייה החרדית, אוכלוסיית מזרח ירושלים, עולים חדשים, צעירים ואקדמאים, אוכלוסיית רווחה ונקודות שירות בשכונות העיר".

מרשות התעסוקה העירונית נמסר כי "במהלך התקופה נתנה הרשות מנעד רחב של שירותים וביניהם: ייעוץ והכוון ללימודים גבוהים, הכשרות מקצועיות ותעסוקה, קורסי אנגלית, עברית תעסוקתית, חתמי ביטוח, סדנאות להקניית כישורי חיים ומיומנויות רכות, וכן הרצאות בזום בנושאים של מיצוי זכויות בעבודה, זהות תעסוקתית, התמודדות בעתות משבר, הצלחה כשכיר, הצלחה כעצמאי, יזמות ועוד. לאורך כל התקופה נשמרו קשרי העבודה עם מגזר המעסיקים בעיר ואף ניתן סיוע בהשמות למשרות שהתפנו, או שנוצרו, בהן מפקח על תחבורה, מלווה קשישים, כוח עזר טיפול בחולים, טכנאי מכונות, סייעת לרופא שיניים, רואה חשבון, עובדי שינוע בבית חולים הדסה, סדרנים וקופאים במרכולים, עובדי ניקיון בעיריית ירושלים, אדריכלים ועוד".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר