רותי זינדל אוכמן (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

החשש מהתפשטות הקורונה – החוגים בבתי הספר מבוטלים; חוגי המתנ"סים ממשיכים בשגרה

בהודעה שהוציאה לפני זמן קצר עיריית ירושלים מובהר כי החוגים שמתקיימים במתחמי המתנ"סים ממשיכים כרגיל, לעומת זאת על מנת לשמור את בתי ספר סטריליים ככל הניתן - כל החוגים המתקיימים במבני מוסדות החינוך בעיר מבוטלים

פורסם בתאריך: 2.6.20 11:10

עיריית ירושלים הודיעה לפני זמן קצר כי במטרה לשמור על בתי הספר סטריילים ככל שניתן, כל החוגים (מבוגרים וילדים) המתקיימים דרך קבע בתוך שטחי בתי הספר מבוטלים עד להודעה אחרת שתבוא ממשרד החינוך.

יחד עם זאת, בעירייה מדגישים כי החוגים אשר מתקיימים במתחמי המתנ"סים ימשיכו כרגיל. "ההחלטה האם לשלוח את הילדים לחוגים או לא תתקבל על ידי ההורים", מציינים בעיריית ירושלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הודעת העירייה יצאה בהמשך להחלטת משרד החינוך לבטל את החוגים בערים האדומות, ביניהן ירושלים. בעירייה, כאמור, אומרים כי לא מדובר בחוגי המתנ"סים שפועלים כרגיל. רק החוגים שפועלים בתוך שטחי בתי הספר מבוטלים.

ההחלטה התקבלה בעקבות העלייה בתחלואת הקורונה בבתי הספר בירושלים – כשמוקד הדבקה העיקרי הוא תיכון הגמנסיה העברית ברחביה, ירושלים. עד כה אובחנו כ-160 חולים מאומתים בבית הספר. כמו כן, התגלו חולים בבתי ספר נוספים בעיר, בהם 'רחביה' ע"ש דוד ופולה בן גוריון. גם היום, שלישי, הורים רבים בחרו שלא לשלוח את ילדיהם לבתי הספר, ביניהם בתיכון הימלפרב בבית וגן, בתיכון הרטמן, בתיכון האמנויות, עמיטל הר חומה, ליד"ה, בויאר, מקיף גילה ואחרים. גם היום פועל מתחם בדיקות החירום שהקימו מד"א ועיריית ירושלים בחניון אצטדיון טדי במלחה ביום שבת עבור תלמידי וצוותי ההוראה של הגמנסיה העברית.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר