כיתת מחשבים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

החזרה ללמידה מרחוק בירושלים: כ-1,000 מחשבים נרכשו עבור תלמידים ממזרח העיר

אינטל ועיריית ירושלים גייסו 350 אלף דולר לטובת רכישת כ-1,000 מחשבים וטאבלטים - הם יחולקו ישירות לבתי הספר במזרח ירושלים ומשם לתלמידים הזקוקים לכך

פורסם בתאריך: 8.6.20 20:07

בעקבות התפרצות הקורונה במוסדות החינוך בירושלים והמעבר ללמידה מקוונת מהבית – אינטל ועיריית ירושלים גייסו 350 אלף דולר לטובת רכישת כ-1,000 מחשבים וטאבלטים עבור תלמידים ואוכלוסיות מנותקות קשר בעיר. בעיקר מדובר בתלמידים ממזרח העיר שעד כה לא היה להם מחשב או טאבלט בבית.

חברת אינטל תעניק תרומה של 100 אלף דולר ועיריית ירושלים גייסה בסבב תורמים כ-250 אלף דולר. "המחשבים יחולקו ברובם ישירות לבתי הספר ומשם למגוון רחב של תלמידים ברחבי העיר", מציינים באינטל, "בנוסף תתבצע חלוקה גם כן לקהל הקשישים המוגדרים כמנותקי קשר. חברת פלאפון תהיה אמונה על החיבור לאינטרנט לאותם אוכלוסיות שאינם מחוברים לרשת וארגון הגו'ינט יהיה אמון על התכנים. בעקבות משבר נגיף הקורונה שהותיר אוכלוסיות בביתם, נוצרה מציאות מאתגרת שבה לילדים רבים לא הייתה אפשרות להתחבר ללימודים מרחוק בגלל שלא היה להם מחשב וחיבור לאינטרנט. בעקבות כך, חברת אינטל, עיריית ירושלים, חברת פלאפון ארגון הג'וינט החליטו להרים את הכפפה ולתת מענה מהיר למחסור".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יניב גרטי מנכ"ל אינטל ישראל מציין כי "אני רוצה לברך את עיריית ירושלים והעומד בראשה מר משה ליאון על שיתוף הפעולה החשוב והמשמעותי הזה. ישראל והעולם עדיין מתמודדים עם אחת התקופות המאתגרות שחווינו בכלל התחומים במשק, בחברה ובכלכלה. היינו עדים למצב שאוכלוסיות שלמות, מנותקות קשר מהמשפחה והחברים ונוצרה מצוקה אמיתית. שיתוף הפעולה שהצלחנו לגבש ולתרגם בסופו של יום לתרומה של 350 אלף דולר עבור תלמידים וקשישים מנותקי קשר הוא המהות שלנו באינטל במעורבות בקהילה. אין דבר שיותר יישמח אותי ואת עובדי החברה מאשר לראות את חיוכו של התלמיד הסקרן כאשר יתחיל להשתמש במחשב חדש או סבר פניו היפות של הסבא שייראה לאחר תקופה ממושכת את נכדיו שמתגוררים מחוץ לעיר".

ראש העיר משה ליאון: "ירושלים מתמודדת עם משבר הקורונה במספר אספקטים, אחד מהם הוא גם ההזדמנות שהמשבר מייצר, ההזדמנות לצמצום פערים. אני מברך את החברות שתרמו ואת אינטל בראשן, בזכות המחשבים הטאבלטים החדשים יזכו ילדים נוספים לסיכוי שווה ולאופציה ללמוד מהבית ולפתח מיומנויות חשובות. עיריית ירושלים תמשיך גם בשנים הקרובות לצמצם פערים ולחתור לשיוויוניות בין תושביה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר