חמ"ל הקורונה בעיריית ירושלים (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
חמ"ל הקורונה בעיריית ירושלים (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

הגל השני של הקורונה בירושלים: חמ"ל הפינויים העירוני נפתח מחדש

לצד הסגר שהוטל על שלוש שכונות בעיר - חמ"ל הקורונה בעיריית ירושלים, שהיה פעיל במהלך הגל הראשון, נפתח הבוקר מחדש - חלק ממשפחות החולים במגזר החרדי ובמגזר הערבי יועברו לשהות במלונות

פורסם בתאריך: 12.7.20 19:22

הבוקר, ראשון, נפתח מחדש בעיריית ירושלים חמ"ל הקורונה, שהיה פעיל במהלך הגל הראשון של התפרצות הנגיף. בעקבות הזינוק בתחלואת הקורונה בירושלים, בהמשך לעלייה שנרשמת ברחבי הארץ, ראש העיר משה ליאון הנחה על פתיחת החמ"ל.

כבר החל ממחר, שני בבוקר, יועבר חלק חלק ממשפחות החולים מהמגזר החרדי בעיר למלון קרית יערים, וחלק מהחולים במזרח העיר למלון גולד ולמלון 7 הקשתות. כמו כן, משפחות חולים נוספות יועברו למלונות נוספים בארץ.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


החמ"ל שנפתח כולל את נציגי פיקוד העורף, נציגי משטרת ישראל, מד"א, קופות החולים והמינהלים הקהילתיים של השכונות שנמצאות בסגר. כפי שפורסם ב"כל העיר" סגר הוטל על שלושה אזורים בעיר – רוממה, קרית צאנז ובעלז וקריית מטרסדורף. הסגר נכנס לתוקפו ביום שישי, 10.7, בשעה 13:00 והוא יהיה בתוקף למשך שבוע – עד ליום שישי, 17.7, בשעה 8:00. באזורים אלו יחולו הגבלות של כניסה ויציאה מהאזור, הגבלת פעילות העסקים ויציאה מהבית רק למקרים חינוניים.


חמ"ל הקורונה בעיריית ירושלים (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

חמ"ל הקורונה בעיריית ירושלים (צילום: דוברות עיריית ירושלים)


היום הגיע שר בריאות יולי אדלשטיין לחמ"ל הקורונה בעיריית ירושלים. "הסגרים הם כורח המציאות, אבל עלינו לוודא שהתושבים מקבלים את כל צרכיהם", כך מסר אדלשטיין.

ראש העיר משה ליאון מדגיש כי "המטרה המרכזית שלנו היא לעצור בנחישות את שרשרת ההדבקה, לבודד את הנדבקים ולפגוע כמה שפחות בשגרת חייהם של התושבים שאינם חולים. אני נמצא בקשר הדוק עם כלל משרדי הממשלה בנושא, בהם גם משרד הבריאות, במטרה לפעול במהירות כדי לשפר את המצב. אני קורא לכלל הציבור להקפיד באדיקות על הנחיות משרד הבריאות, מדובר בהנחיות מצילות חיים".


חמ"ל הקורונה (צילום: דוברות העירייה)

(צילום: דוברות העירייה)


כפי שפורסם מוקדם יותר היום ב"כל העיר" מנתוני מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה עולה כי מספר החולים הפעילים בעיר עלה ב-306 בסוף השבוע האחרון. לפי הנתונים, מספר החולים הפעילים בירושלים עומד נכון להבוקר, ראשון (12.7), על 2,588. ביום שישי עמד מספר החולים הפעילים על 2,282. יש לציין כי מהנתונים עולה כי במהלך השבוע החולף (מיום ראשון שעבר, 5.7, ועד הבוקר, 12.7) מספר החולים הפעילים בירושלים כמעט והכפיל את עצמו – 2,588 הבוקר לעומת 1,405 חולים בשבוע שעבר – יחס הכפלה שבועי של 1.91.




תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. יפה

    למה לא נותנים מידע מדוייק לציבור? יש בירושלים 2588 חולי קורונה. אני בטוחה שהם לא מרוכזים רק בשלוש שכונות חרדיות. נמאס מהאחוזים. אני רוצה מספר מדוייק ועדכני של חולים פעילים כרגע בכל אחת מהשכונות בירושלים!!!! אני לא גרה בשכונה חרדית. ועדיין אני רוצה לדעת כמה חולים יש באיזור שלי. לדעת כמה יש בכל שכונה כדי שאוכל לעשות את השיקולים שלי לאן ללכת ואיפה אני מעדיפה לא להסתכן. מערכת כל העיר: תביאו את המידע הזה!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר