מחאת העובדם הסוציאליים בירושלים (צילום: אוהד צויגנברג)
מחאת העובדם הסוציאליים בירושלים (צילום: אוהד צויגנברג)

מחאת העו"סים: המפגינים חסמו את הרכבת הקלה ברחוב יפו

מאת עובדות ועובדים סוציאליים, שמוחים על תנאי העסקתם, הפגינו הבוקר ברחוב יפו, חלקם חסם את תוואי הרכבת הקלה - המשטרה הוזעקה לאזור; ראש העיר ליאון: "המאבק אכן מוצדק, אבל הפגיעה במרקם החיים של שאר תושבי העיר לא יכול להיפגע כתוצאה מכך"

פורסם בתאריך: 16.7.20 10:03

מאות עובדות ועובדים סוציאליים הפגינו הבוקר, חמישי, ברחוב יפו כנגד תנאי העסקתם וזאת לאחר שכבר כשבוע מערך העו"סים מושבת ברחבי הארץ. המפגינים, כידוע, מתריעים בפני קריסת מערך הרווחה במיוחד על רקע העלייה בדרישה לשירותי רווחה בזמן משבר הקורונה.

חלק מהמפגינים חסם את תוואי הרכבת הקלה ברחוב יפו – כוחות של משטרת ירושלים הגיעו למקום ופינו חלק מהמפגינים ומהפגינות. "במחאה המתקיימת ברחוב יפו בירושלים, החלו המפגינים לחסום את תוואי הרכבת הקלה ולשבש את תנועה", נמסר ממשטרת ירושלים. "השוטרים פועלים במקום על מנת להשיב את הסדר הציבורי ולפנות את תוואי הרכבת".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ראש העיר משה ליאון התייחס הבוקר למחאת העו"סים בירושלים. בעירייה מציינים כי "ראש העיר ירושלים, משה ליאון, העיר ירושלים כולה תומכת במאבק העובדות.ים הסוציאליים ועובדת יחד עם הסתדרות העובדים על מנת לסייע ככל שניתן".

בעירייה מוסיפים ומוסרים כי "הבוקר חסמו העובדים את ציר הרכבת הקלה בירושלים, דבר שפוגע במרקם החיים התקין בעיר. בפנייה של ראש העיר, משה ליאון ליו"ר ההסתדרות דני בונפיל נענתה ההסתדרות וציר הרכבת יפונה בדקות הקרובות".


ראש העיר משה ליאון (צילום: דוברות העירייה)

ראש העיר משה ליאון (צילום: דוברות העירייה)


ראש העיר משה ליאון: "אני מודה ליו"ר ההסתדרות, דני בונפיל, על ההקשבה וההבנה. המאבק אכן מוצדק אבל הפגיעה במרקם החיים של שאר תושבי העיר לא יכול להיפגע כתוצאה מכך. עיריית ירושלים תייסע ככל שתוכל לעובדות.ים הסוציאליים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בנצי.

    וזה שהשחורים החרדים משבשים לנו את החיים כל שני וחמישי עם ההפגנות וחסימות הכבישים, זה בסדר?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר