התעללות בנשים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

הותר לפרסום: שמו של הצעיר שביצע מעשים מגונים בילדים קטנים בחדרי מדרגות בירושלים

בית המשפט העליון התיר לפרסם את שמו של הנאשם - יששכר חברה, שהורשע בביצוע עבירות מין בקטינים בחדרי מדרגות בירושלים ונידון רק לעונש של מאסר על תנאי; פרקליטות מחוז ירושלים ערערה על העונש בדרישה להחמירו

פורסם בתאריך: 20.7.20 15:40

בית המשפט העליון התיר לפרסם את שמו של הנאשם – יששכר חברה, שהורשע בביצוע עבירות מין בילדים קטנים, בגילי 8-6, בחדרי מדרגות בירושלים. חברה נידון לעונש קל של מאסר על תנאי, פרקליטות מחוז ירושלים ערערה על קולת עונשו.

יש לציין כי העבירות בוצעו לפני כחמש שנים – לאחר הגשת הערעור, הגיש סנגורו של הנאשם לבית המשפט בקשה לאיסור פרסום שמו של הנאשם, בטענה כי הפרסום יפגע בהליך שיקומו וכי לטענתו אין חשש לקיומם של קורבנות פוטנציאליים נוספים. שופט בית המשפט העליון עוזי פוגלמן דחה את הבקשה, קיבל את עמדת הפרקליטות וציין בהחלטתו, כי "יש ליתן משקל מיוחד לאינטרס הציבורי בפרסום שמו של מי שהורשע בעבירות מין, ובפרט כשההרשעה חלוטה, על מנת להגן על הציבור".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הנאשם, יששכר חברה, בן 24, תושב ירושלים, הורשע בביצוע עבירות של מעשה מגונה וניסיון למעשה מגונה בחמישה קטינים שונים בגילי 8-6. הנאשם ביצע את המעשים במספר הזדמנויות שונות, לאורך תקופה של כ-8 חודשים, בתוך חדרי מדרגות של הבניין. הנאשם פיתה את הילדים בדרכי רמייה להיכנס עמו לחדרי המדרגות, או שעקב אחריהם עד לחדר המדרגות וביצע בהם מעשים מגונים. בשלב הטיעונים לעונש, ביקשה הפרקליטות לקבוע בעניינו של הנאשם מתחם עונש הולם שינוע בין 3.5 ל-7 שנות מאסר.


בית המשפט העליון בירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

בית המשפט העליון בירושלים (צילום: אורן בן-חקון)


אולם בית המשפט המחוזי בירושלים החליט לקבל את המלצת שירות המבחן להימנע ממאסר בפועל מחשש לרגרסיה במצבו, ומנימוקי שיקום השית עליו עונש של מאסר על תנאי, פיצוי למתלוננים, קנס וצו מבחן למשך שנתיים. בפרקליטות מדגישים כי "המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט העליון הודעת ערעור, במסגרתה מבקשת להטיל על הנאשם עונש של מאסר מאחורי סורג ובריח לתקופה משמעותית, שכן הנאשם הוא בגדר 'שור מועד', אשר מסוכן עד מאוד לכל קטין בסביבתו".

בהודעת הערעור צוין בין השאר כי "המעשים שביצע הנאשם הם חמורים ביותר ופגיעתם בקטינים – חמישה קטינים – קשה היא… העונש אשר הושת על הנאשם אינו הולם כלל וכלל את חומרת המעשים, את הנזק שנגרם לקטינים, את סלידת החברה ממעשים מסוג זה ואת הצורך להרתיע עבריינים פוטנציאלים מעשייתם". עוד צוין, כי "העונש שהשית בית המשפט המחוזי על הנאשם "סוטה לחלוטין וללא כל הצדקה מהעונש המזערי הקבוע בצידן".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. דוד

    בית משפט של חלם.איך אפשר לשחרר חולה מין שפגע בילדים.בבקשה כל מי שתופס אחד כזה.צריך לשבור את הידיים והרגליים שלו.לא צריך להסגיר אותו למשטרה.פשוט לפרק אותו.אין צדק במדינה זו.

  2. תרופה למכה

    לא את הידיים והרגליים צריך לשבור!
    צריך לסרס!!!! כל כך פשוט!

  3. אורן

    למה לא מפרסמים את תמונתו, זה לא שהוא תקף ילדים ואמר נעים מאוד שמי…. צריך לפרסם פרצוף שיוכלו להתלונן עוד ילדים.

  4. מזועזעת

    אז עוד פדופיל מורשע מסתובב לנו חופשי בשכונות בלי יכולת לזהות אותו,

  5. בן

    אז בשביל מה בית המשפט קיים אם לא להשית עונשים ולהגן על ילדינו?
    שכחתם שאתם לא איזה מאמי רחומה מטומטמת ?
    פעם ראשונה שאנחנו מסכימים עם הפרקליטות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר