טלי פרידמן (צילום: חיים יוסף)
טלי פרידמן (צילום: חיים יוסף)

יו"ר סוחרי מחנה יהודה לממשלה: בטלו את ההחלטה לסגור את השוק מוקדם בימי שישי

טלי פרידמן, יו"ר הסוחרים, מבקשת מהממשלה לבטל את ההחלטה לסגור את השוק בימי שישי בשעה 17:00: "שעת עבודה נוספת היא קריטית בימים אלו. אלו השעות אשר בהן מתחסלת הסחורה בדוכנים, המחירים צונחים ואנשים מעוטי יכולת מגיעים"

פורסם בתאריך: 26.7.20 19:00

ועד הסוחרים בשוק מחנה יהודה נגד ההגבלות החדשות בסופי השבוע – יו"ר ועד הסוחרים טלי פרידמן פונה לממשלה ומבקשת לבטל את ההחלטה לסגור את מתחם השוק בשעה 17:00.

פרידמן מציינת כי "סוחרי שוק מחנה יהודה מבקשים מהממשלה לבטל את החלטתה לסגור את השווקים בימי שישי בשעה 17:00. ידועה לכל העובדה שיום המסחר העיקרי של השווקים הינו יום שישי, שעת עבודה נוספת היא קריטית בימים אלו. אלו השעות אשר בהן מתחסלת הסחורה בדוכנים, המחירים צונחים ואנשים מעוטי יכולת מגיעים על מנת לערוך קניות במחירים מוזלים ויש לומר שלעיתים אף ללא עלות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


פרידמן מוסיפה ומדגישה כי "בשעה בה המצב הכלכלי של העם מגיע לנקודת קיצון, יש להתחשב מעל הכל באנשים אלו וכן בסוחרי השוק שמברכים על כל שקל שנכנס לקופתם. מבקשת להקשיב לצרכינו ולראות את צרכי העם ובעיקר את צרכיהם של אלו הנמצאים במצב כלכלי קשה, טרם הקורונה וכל רצונם הוא למלא את שולחן השבת עבור משפחתם".

כידוע, הממשלה החליטה על סגירת שווקים וחנויות בסופי שבוע  – החל מהשעה 17:00 בערב ביום שישי ועד השעה 5 לפנות בוקר ביום ראשון, וזאת חלק מההגבלות החדשות שנכנסו לתוקף בשבוע שעבר.

בתוך כך, כפי שפורסם לא אחת ב"כל העיר", בשוק מחנה יהודה נהנים בעלי העסקים מתוכנית המדרחובים של עיריית ירושלים – בימים רביעי וחמישי רחוב אגריפס, בין השאר, נסגר לתנועה החל משעות הערב, ומסעדות ובתי קפה מורשים להציב כסאות ושולחנות בכביש – רובם מדווחים על עלייה משמעותית במספר המבקרים ובמחזור העסקי.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. וא

    הייתי בשישי האחרון בחמש – הכל עבד כרגיל… שום חנות לא נסגרה בחמש.

    תקנות גרועות הן כאלה שלא ניתן לאכוף

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא מבינים שהשעה האחרונה תהיה גם היא קודם ?!

  3. דישראלי

    רוב הפועלים בשוק מחנה יהודה בלי מסכה על הפה ובטח לא על האף. המקום קטלני ביותר. גם פקחי קורונה מסתובבים בלי מסכה על האף ולא שמים לב על המדחום. הכל צחוק..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר