סטריטבול 2017 בכיכר ספרא (צילום: באדיבות עיריית ירושלים)
סטריטבול 2017 בכיכר ספרא (צילום: באדיבות עיריית ירושלים)

בגלל הקורונה: הסטריט בול נדחה, צעדת ירושלים בוטלה

בשל משבר הקורונה וההגבלות על קיום אירועי תרבות וספורט - עיריית ירושלים החליטה לדחות את ה"סטריטבול" עד לקבלת הנחיות חדשות, ולא לקיים השנה את צעדת ירושלים המסורתית בסוכות; אירוע 'סיטי צ'אלנג' במתחם התחנה יתקיים כמתוכנן ביום שישי הקרוב

פורסם בתאריך: 29.7.20 08:10

בשל משבר הקורונה והגבלות משרד הבריאות: עיריית ירושלים החליטה לדחות את אירוע ה"סטריטבול" עד לקבלת הנחיות חדשות ולא לקיים השנה את צעדת ירושלים המסורתית בסוכות.

בעיריית ירושלים מציינים כי "נעשו כל המאמצים לקיים אירועים אלו כסדרם, אך לאור העובדה ששניהם לא עומדים בהנחיות משרד הבריאות בתקופת הקורונה הוחלט לא לקיימם בשלב זה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעירייה מדגישים כי "כבר תקופה ארוכה שעיריית ירושלים מנסה לקיים אירועי ספורט בהתאם למצב, כאלה שיעמדו בהנחיות משרד הבריאות ויספקו לתושבי העיר מעט שגרה ספורטיבית. בהתאם לכך הושקו הקיץ שני אירועים אותם ניתן לקיים גם בימי קורונה – 'מלך הסלים', טורניר אשר מתקיים לראשונה בירושלים המתפרש על פני 8 שכונות ברחבי העיר. בטורניר ישנן קטגוריות של משפחות, זוגות ויחידים וכל אחד/ת מהמשתתפים מתחרה ב-4 תחנות שונות".

כידוע, צעדת ירושלים המסורתית נערכת מדי שנה בחול המועד סוכות, בהשתתפות אלפי אוהבי ישראל מרחבי העולם.כאמור, האירוע בוטל, בין השאר בשל ההגבלות על הכניסה לישראל.


סיטי צ'אלנג ירושלים (צילום: באדיבות חברת גולדפיש)

(צילום: באדיבות חברת גולדפיש)


יחד עם זאת, הוחלט כי אירוע "סיטי צ'אלנג" יתקיים כסדרו ביום שישי הקרוב, 31.7, במתחם התחנה. מדובר באירוע המשלב משימות אתגריות חווייתיות ברחבי העיר ומאפשר פעילות תוך שמירה על ריחוק חברתי. האירוע ייערך בשלושה סבבים שונים בימי שישי בתאריכים – 31.7, 7.8, 14.8 – ויוזנק ממתחם התחנה הראשונה בירושלים שיהווה גם כנקודת הסיום. הזנקת האירוע תהיה מהשעה 8:00 בבוקר ועד השעה 11.00 וזמן המשוער לפעילות הוא 3 שעות, ובשעה 14.00 צפוי להיסגר המשחק והמסלול. להרשמה ולפרטים נוספים: https://bit.ly/3cwK0i6

ראש העיר משה ליאון מוסר: "נמשיך לקיים פעילויות למען רווחת התושבים והעלאת המורל תוך התאמה להנחיות התו הסגול ומשרד הבריאות. אנו רואים חשיבות רבה בשמירה על בריאות הציבור לצד שמירה על שגרת חיים נורמלית כמה שניתן".

בתוך כך, יתקיימו על גג מתחם התחנה שיעורי היוגה בימי רביעי בשעה 19:00 ובשעה 20:00, שיעורי פילאטיס בימי שישי בשעה 09:00 ובשעה 10:00. שיעורי הזומבה יחזרו לימי שלישי בין השעות 19:00-20:00 והשיעור הראשון יתקיים אחרי תשעה באב ביום שלישי ה-04.08.2020. בימי שישי יתקיימו שיעורי פילאטיס בשעות 09:00 ו-10:00.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר