קניון רמות (צילום: באדיבות קניון רמות)
קניון רמות (צילום: באדיבות קניון רמות)

למרות משבר הקורונה: הושכרו כל שטחי המסחר בקומה החדשה בקניון רמות

התפוסה בקומה החדשה בקניון הרמות עומדת על 100 אחוז - למרות המשבר הכלכלי של הקורונה. המנכ"ל יאיר ריבלין: "העובדה שכל שטחי המסחר בקומה הנוספת הושכרו דווקא בעת המורכבת הזו, מעידה על הביקוש הרב וההצלחה הגדולה של הקניון"

פורסם בתאריך: 6.8.20 15:57

למרות המשבר הכלכלי הקשה של הקורונה – בקניון רמות, שבצפון ירושלים, מדווחים כי כל שטחי המסחר בקומה השלישית החדשה במתחם הקניות הושכרו. מדובר על תפוסה של 100 אחוזים.

בקניון מספרים כי רק בשבוע האחרון התווספו שלוש חנויות חדשות, הממוקמות בקומה השלישית בקניון – חנות אופנה לנערות ולנשים – C סטייל, חנות תכישטים – תכשיק ובית אוכל חדש של באגט חלבי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"עם פתיחתה של הקומה הנוספת הפך קניון רמות לקניון השני בגודלו בירושלים", מציינת הנהלת הקניון. "הקומה החדשה הגדילה את השטח המסחרי של הקניון ב-7,000 מ"ר נוספים, ומחסנים בשטח של 2000 מ"ר. בסך הכללי עומד כיום קניון רמות עם שטח מסחרי של למעלה מ-25,000 מ"ר וכ-6,000 מ"ר מחסנים. כמו כן, נוספו לקניון 360 מקומות חניה חדשים לקניון, העומדים לרשות הלקוחות ומגדילים משמעותית את שטחי החנייה במתחם".

יאיר ריבלין, מנכ"ל קניון רמות ירושלים, מוסר: "אנו מברכים על הצטרפותן של שלוש החנויות החדשות לקניון רמות ירושלים ושמחים על השלמת הליך השכרת כל שטחי המסחר בקניון ככלל ובקומה החדשה בפרט. העובדה שכל שטחי המסחר בקומה הנוספת הושכרו דווקא בעת המורכבת הזו, מעידה על הביקוש הרב ועל ההצלחה הגדולה של קניון רמות ועל הבעת האמון האמיתית בנו. מטרתנו היא להמשיך להוביל את קניון רמות להצלחות נוספות".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר