בר, אלכוהול (צילום: אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום: אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

צעירה ירושלמית התלוננה במשטרה: "גבר צילם אותי בשירותים של הבר"

הצעירה מתארת בפוסט בפייסבוק כי בעת שבילתה ביום חמישי שעבר בבר במרכז העיר, ונכנסה לתא השירותים, "קלטתי את היד שלו מחזיקה טלפון ודרך אחד החריצים שבין התאים מצלם אותי"; עוד היא מוסיפה כי מי שסייע לה באותם רגעים הוא בעל הבר

פורסם בתאריך: 25.8.20 19:09

צעירה ירושלמית התלוננה היום, שלישי, בתחנת לב הבירה במגרש הרוסים כי בעת ששהתה בתא שירותים בבר במרכז העיר, גבר צילם אותה דרך חריץ בדלת השירותים. בפוסט שהעלתה הצעירה לפייסבוק היא מגוללת את המקרה שהתרחש ביום חמישי שעבר.

"הגשתי תלונה נגד גבר דוחה וסוטה שצילם אותי (ועוד בנות כנראה) בשירותים של הבר האהוב והביתי שלנו בירושלים, בר הסירה", כותבת הצעירה. "זה היה בחמישי בערב לא מזמן אחרי הפגנה, הבר היה מלא באנשים הטובים והמיוחדים של הסירה. שותים, יש את עניין השלפוחית אז הלכתי לשירותים, נכנסתי לאחד התאים ואחרי כמה שניות הסתכלתי אחורה וקלטתי את היד שלו מחזיקה טלפון ודרך אחד החריצים שבין התאים מצלם אותי, לא סתם מצלם אותי, מכוון זוויות הסוטה כדי לתפוס בדיוק את הסטייה החולנית שלו. אינסטינקט מיידי – פחד, כמעט קפאתי ואז הסתרתי את עצמי ותוך כדי שלחתי את היד שלי להסתיר את העדשה שלו, לדחוף את הטלפון שלו רחוק ממני. הרמתי את המכנס יצאתי מהתא והוא כבר הספיק לברוח".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בהמשך היא מספרת בפוסט כי ניגשה לבעלי בר הסירה, שסייע לה לזהות את החשוד במצלמות האבטחה של המקום. "הלכתי לאיש בתמונה – לני, אחד מהבעלים של הסירה, ברגע שלני הבין מה קרה הוא עצר הכל. הוא עצר את כל מה שהיה לו לעשות באותו רגע ואני ורק אני עניינתי אותו. הוא מייד הלך למצלמות, מייד עשה חישובים, כל העיניים והפוקוס שלו היו על המקרה מהרגע שדיווחתי לו. הוא לא עזב אותי ואת מי שהיה איתי עד שסגרנו הכל, עד שראינו מי זה במצלמות, עד שדיברנו על הכל, עד שהבנו מה עושים כדי למנוע עוד פגיעה של הסוטה".

הצעירה מוסיפה בפוסט ומדגישה כי "סוטים מטרידנים דוחים אם אתם קוראים את זה: אנחנו לא נחכה יותר שתעמדו בתורים לעשות את הזוועות הגדולות ביותר. אנחנו נתלונן עליכם ונספר לכל העולם על החרא שלכם כדי שלא תגיעו בכלל לבצע זוועות אחרות ופגיעות קשות יותר. אתם תרחיקו את הסטיות שלכם מאיתנו, אנחנו לא לבד. יש מאחורינו תמיכה וגברים שפויים שנמאס להם שאתם מחריבים את החיים והביטחון של כולנו. לכו לטפל בעצמכם ותעזבו אותנו כי אנחנו לא שותקות יותר. אני פחדתי לפני שנכנסתי לחקירה עכשיו אבל חשבתי על כל הנשים שאולי הוא צילם באותו ערב, חשבתי על לאן הסוטה הזה שלח את הסרטונים שלנו, חשבתי על כל הנשים שמפחדות להתלונן על כל המקרים היומיומיים, הגדולים הקטנים והחוזרים ובכולם צריך לטפל, אי אפשר לשתוק. נגמר הזמן שאנחנו מפחדות הגיע הזמן שננהל את העניינים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעלולה

    כל הכבוד לך. אבל…במידה וקורה דבר כזה, לחטוף לו את הפלאפון ולצעוק. אחר כך תוכלי לזהות אותו, אבל בידייך ישארו העדויות של הסוטה הנבזה והברברי.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר