האוניברסיטה העברית קמפוס הר הצופים (צילום: תמר ירדני)
האוניברסיטה העברית, קמפוס הר הצופים (צילום: תמר ירדני)

האוניברסיטה העברית: בשל הקורונה – שנת הלימודים תיפתח באופן מקוון בלבד

בעקבות החשש מהתפשטות הקורונה - האוניברסיטה העברית בירושלים הודיעה כי שנת הלימודים האקדמית תשפ"א תיפתח ב-18 באוקטובר 2020, באופן מקוון בלבד; ההנהלה בוחנת לבצע בדיקות קורונה לדיירי מעונות הסטודנטים

פורסם בתאריך: 6.10.20 15:24

לראשונה בתולדות האוניברסיטה העברית – שנת הלימודים הקרובה תשפ"א, שצפויה להיפתח ב-18 באוקטובר 2020, תפעל באופן מקוון בלבד. בהנהלת האוניברסיטה שבירושלים החליטו, נכון לעכשיו, כי לא יתקיימו שיעורים בתוך האולמות והכיתות בקמפוסים השונים – הר הצופים, גבעת רם, עין כרם ורחובות.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל החליטה האוניברסיטה העברית", נמסר מהאוניברסיטה העברית, "מתוך אחריות לבריאות של כל הבאים בשערי האוניברסיטה ושותפות במאמץ הלאומי למאבק במגפה, כי שנת הלימודים תיפתח השנה בהוראה מרחוק, באופן מקוון בלבד. השיעורים יתקיימו באמצעות הזום, והכניסה לשיעור בזום דרך אתר הקורס במוּדל".

הנהלת האוניברסיטה מדגישה כי "הוראה במתווה המשולב, שבו חלק מן השיעורים יתקיימו בכיתות, תחל בהקדם האפשרי, בכפוף לשיפור בנתוני התחלואה. השאיפה היא להתחיל לקיים לימודים בקמפוסים במתווה המשולב כבר בשבועות הראשונים של פתיחת שנת הלימודים. באוניברסיטה העברית מבהירים כי למרות שהזמן המדויק שבו יחלו לימודים בקמפוסים תלוי בהתפתחות המגיפה, ההערכה היא כי למידה משולבת כזאת תתאפשר עוד במהלך סמסטר א'".

יש לציין כי המעונות ממשיכים וימשיכו לפעול באופן סדיר. אולם, האוניברסיטה בוחנת בימים אלו הפעלת שירות מיוחד לבדיקות קורונה במעונות, אשר יסובסד על ידי האוניברסיטה ויהיה כרוך בהשתתפות עצמית סמלית.

באוניברסיטה העברית מבהירים כי "בשלב ראשון הוא יהיה מיועד לכל דיירי המעונות שיבקשו להיבדק".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירמיהו

    בהרווארד הודיעו כבר ביוני שעבר שכל השנה הבאה תהיה בזום כי זאת אוניברסיטה על רמה.בארץ ראשי האוניברסיטאות ההזויים שלחו לסטודנטים הודעות מנותקות מרוב טפשות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר