פרופ' דרור מבורך וחאלד אבו סביטאן (צילום: דוברות הדסה)
פרופ' דרור מבורך וחאלד אבו סביטאן (צילום: דוברות הדסה)

יממה לאחר שהתחסן לקורונה: בן 23 לקה בתסמונת נדירה והיה בסכנת חיים, אושפז בהדסה

חאלד אבו סביטאן, עובד סוציאלי בעיריית ירושלים, בן 23 מהר הזיתים, שחוסן נגד קורונה לפני תשעה ימים, החל לסבול מתסמונת דלקתית רב מערכתית שהעמידה אותו בסכנת חיים, הוא אושפז בהדסה עין כרם במצב קשה מאוד

פורסם בתאריך: 10.1.21 14:39

בן 23 מירושלים לקה בתסמונת דלקתית רב מערכתית כתגובה לחיסון נגד קורונה. הוא אושפז לפני כתשעה ימים במצב קשה מאוד בהדסה עין כרם. היום, ראשון, הוא שוחרר לביתו לאחר שמצבו השתפר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון




חאלד אבו סביטאן, בן ה-23, מהר הזיתים בירושלים, חוסן נגד קורונה לפני כתשעה ימים במסגרת תפקידו כעובד סוציאלי בעיריית ירושלים, וכבר ביום שלמחרת החל לסבול מתסמינים שונים. בהדסה מציינים כי תוך זמן קצר הדרדר מצבו, והוא פונה לטיפול במרפאה ואז בהדסה עין כרם.

פרופ' דרור מבורך, מנהל מחלקת פנימית ומנהל מחלקת קורונה בבית החולים, מספר כי "חאלד הגיע במצב קשה מאוד, בסכנת חיים של ממש. אבחנו אצלו תסמונת דלקתית רב מערכתית, תסמונת נדירה שמכירים אותה עד כה רק אחרי מחלת קוביד וכעת – לראשונה, הופיעה אחרי חיסון. מדובר בפגיעה מיידית במספר מערכות הגוף: אי ספיקת לב, אי ספיקת כליות ושוק המודינאמי. הבחור הגיע אלינו עם לחץ דם נמוך – והיה בסכנת מוות. הסימנים היו מובהקים וחשדנו מייד בתסמונת, דבר שאישרנו בבדיקות שונות שביצענו באופן מיידי".

בהדסה מוסרים כי בתשאול הראשוני עלה כי הוא "עובד סוציאלי בעיריית ירושלים במקצועו, שכעבור פחות מ-24 שעות מרגע החיסון הופיעו אצלו התסמינים של חום, הקאות, התנפחות הצוואר וחולשה כללית. הוא חוסן במסגרת תפקידו כעובד סוציאלי של עיריית ירושלים במבצע חיסונים לעובדי הרווחה בעיר".

פרופ׳ דרור מבורך מוסיף ומדגיש כי "בשלב זה – לאחר שחרורו של חאלד מבית החולים, נמשיך לעקב מדי שבוע בהדסה אחר מצבו ונבקש כי ימתין עם קבלת המנה השנייה".



 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לא להתחסן מ ס ו כ ן

    מכרו אותנו כשפני נסיון חיסנו/לו
    רצח עם פשעים נגד האנושות ועל זה יש להעמידם לדין את ביבי וה"פרופסורים" השקרנים ממשלת זדון בני בליעל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר