פתיחת שנת הלימודים בצל הקורונה, ת"לי גאולים (צילום: אוהד צויגנברג)
פתיחת שנת הלימודים בצל הקורונה, ת"לי גאולים (צילום: אוהד צויגנברג)

בשנה הבאה ילמדו בכיתות? היום נפתחה ההרשמה למוסדות החינוך בירושלים

זוכרים איך זה ללמוד בכיתה? היום, חמישי, נפתחה ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ב - בעקבות סגר הקורונה ייערכו סיורים וירטואליים בבתי הספר וההרשמה תהיה רק מקוונת. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 14.1.21 11:20

בצל סגר הקורונה – עיריית ירושלים פותחת היום את ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ב. לגני הילדים ולכיתות א' צפויים להירשם כ-70 אלף תלמידים ובימים אלו יוזמים בעירייה סדרת מפגשים מקוונים בבתי הספר היסודיים ובגנים, על מנת לאפשר להורים ולילדים היכרות ראשונית עם מוסדות אלו, להסביר עליהם ולספק מידע חיוני.

הציפייה היא כי בשנה הבאה שגרת הלימודים תחזור, וכי התלמידים והתלמידות בעיר לא יצטרכו ללמוד מרחוק, או שהלמידה מרחוק תצטמצם באופן משמעותי.

במסגרת ההרשמה המקוונת לשנה הבאה התקיים בדף הפייסבוק 'צוציק-ים' של עיריית ירושלים, המיועד לגיל הרך, מפגש שאלות ותשובות בנושא רישום לגני העירייה לשנת הלימודים הבאה. במפגש התארחו סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה, הממונה על גני הילדים בעירייה, קרן ארואסטי, ונציג ארגון ההורים.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מיזם מיוחד לעידוד הרישום בימי קורונה מתקיים גם בקרב המגזרים הדתי והחרדי, במסגרתו עיריית ירושלים ומטה המיזם הלאומי "ישראל דיגיטלית", במשרד הדיגיטל הלאומי, מאפשרים לתושבים להירשם לגני ילדים בעמדות של המערכות "נדרים פלוס" ו"קשר-קהילות", הנמצאות בבתי הכנסת ברחבי הארץ.

מועדי ההרשמה יהיו בין ה-14.1 ועד ה-3.2 ובמגזר הערבי עד ה-4.3. ההרשמה באתר העירוני.

ראש העיר משה ליאון מוסר כי "עיריית ירושלים ערוכה ומוכנה להרשמה לשנת הלימודים הבאה. לאור תקופת הקורונה יצרנו מגוון אירועים מקוונים, על מנת להכיר את היצע מוסדות החינוך העירוניים להורים ולתלמידים וליצור דיאלוג משותף ומענה לכל שאלה ועניין. אני מאחל לכולם ששנת הלימודים הבאה תהיה מלאה במפגשים חינוכיים ובעיקר בריאה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר