מתוך סרטון המתעד את פשיטת המשטרה על מסיבת הנוער בירושלים, שנערכה בניגוד להנחיות הקורונה (צילום: דוברות המשטרה)
מתוך סרטון המתעד את פשיטת המשטרה על מסיבת הנוער בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

בצל היציאה ההדרגתית מהסגר בירושלים: ההתקהלויות ההמוניות נמשכו בסופ"ש. צפו בתיעוד

במהלך סוף השבוע איתרו שוטרי מחוז ירושלים מסיבות נוער, מסיבת אירוסין וברית מילה - בכל האירועים נכחו עשרות משתתפים, בניגוד להנחיות האוסרות התקהלויות בשל חשש מהתפשטות הקורונה

פורסם בתאריך: 7.2.21 08:11

הבוקר, ראשון, ההקלות הראשונות של הסגר נכנסו לתוקף, בראשן – ביטול היציאה מהבית למרחק של 1,000 מטרים, ביטול האיסור על שהייה בביתו של אדם אחר, פתיחת בתי עסק ללא קבלת קהל, פתיחת המספרות ומכוני היופי ומתן אפשרות לאיסוף עצמי ממסעדות ומבתי קפה. כמו כן, נפתחו הבוקר שמורות הטבע והגנים הלאומיים. היום, ראשון, צפויה הממשלה לדון בהמשך שלבי היציאה מהסגר ובמתווה פתיחת הלימודים.

בינתיים, למרות שנתוני התחלואה בירושלים עדיין גבוהים, כאשר רוב שכונות העיר אדומות – ההפרות של ההנחיות וההתקהלויות במהלך סוף השבוע נמשכו.

שוטרים איתרו בלילה שבין חמישי לשישי ברחבי העיר ירושלים מספר מסיבות בהן משתתפים עשרות בני נוער לצד אלכוהול רב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



במשטרה מציינים כי "באחד המקרים, הגיעו כוחות משטרה אל מבנה בדרום העיר לאחר שמהמקום בקעה מוסיקה והתעורר חשד כי מערכת מסיבה בניגוד לתקנות הקורונה והנחיות הסגר. עם הגעת השוטרים הבחינו בבני נוער שחלקם מנסים להימלט מפניהם וכי בקומה העליונה במבנה מתקיימת מסיבה בהשתתפות עשרות צעירים, מרביתם המוחלט קטינים, ובמקום ציוד הגברה ותאורה, אלכוהול רב וחומר החשוד כסם. השוטרים ביצעו אכיפה כנגד הנוכחים לרבות מארגני המסיבה ונרשמו נגדם דוחות בגין הפרת התקנות".

עוד נמסר מהמשטרה כי "במקרה נוסף, אותרה במהלך הלילה מסיבה במרכז העיר בה עשרות צעירים. גם מסיבה זאת הופסקה וכנגד הנוכחים בוצעה אכיפה ונרשמו דוחות בגין הפרת התקנות".

כמו כן, במהלך השבת איתרה המשטרה בתוך בית כנסת בשכונת רחביה אירוע ברית מילה, בהשתתפות עשרות רבות של אנשים. האירוע הופסק וכנגד האחראי על המקום ובעל השמחה נרשמו דוחות בהתאם.

כמו כן, במהלך פעילות לבידוק יושבי כלי רכב שערכו אמש שוטרי התנועה והסיור במזרח העיר ובדרומה, אותרה נוסעת (22) תושבת מזרח ירושלים שעל פי בדיקת השוטרים הנה מחוייבת בידוד מהימים האחרונים לאחר שנחשפה לחולה מאומת. הנוסעת הונחתה לשוב לביתה ללא שהות וכנגדה נרשם דוח בהתאם. במקרה נוסף, אותר נוסע (21) תושב דרום העיר שבדיקתו במסוף העלתה כי הנו מחויב בידוד. הנוסע הונחה גם הוא לשוב אל ביתו וכנגדו נרשם דוח בהתאם.

בנוסף, במהלך השבת אותרה על ידי המשטרה בשכונת צור-באהר שבמזרח ירושלים מסיבת אירוסין בהשתתפות עשרות חוגגים. השוטרים ביצעו אכיפה במקום ונרשמו דוחות בגין הפרת התקנות, המסיבה הופסקה והאורחים התפזרו. בהמשך, אותרה מסיבת אירוסין נוספת בשכונת א-טור שבמזרח ירושלים בהשתתפות מאות אורחים בניגוד לתקנות הקורונה. שוטרים שהגיעו למקום ביצעו אכיפה, פיזרו את המשתתפים ונרשם דו"ח לאחראי על המקרה. בעת עזיבת כוחות המשטרה את השכונה, הושלכו לעברם אבנים, לא היו נפגעים באירוע.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שלמה

    אי אכיפה בשועאפט ובית חנינה כל ערב מסיבות חתונות עם יריות וזיקוקין כל השישי שבת נגרם סבל לתושבי הפיסגה מבלי טפול משטרתי איפה הדאגה לכלל התושבים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עונשים וקנסות לעיתונאים שבפנים מפרים הנחיות ומשקרים לעם ישראל בפייק מגיפה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי אתם? האנשים שמתעקשים להכניס את כולנו לסגרים? מה נסגר אתכם?

  4. אנונימית כל המפגינים הם הזבל של המדינה פשוט בושה שישאנשים כאלו

    מגיע לכם שתפסו אותכם העיקר אתם דנים על החרדים אז הנה תראו מה אתם עושים במקום לעדות מה שצריך אתם מפיצים עוד ועוד את המחלה מצידי תפיצו אןתה בניכם אבל אל תהרגו את החפים מפשע

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר