הרכבים שהוצתו בבית איכסא, פארק המסילה, פעילות משטרתית (צילומים: תושבי בית איכסא ותג מאיר, אוליבייה פיטוסי, דוברות המשטרה)
הרכבים שהוצתו בבית איכסא, פארק המסילה, פעילות משטרתית (צילומים: תושבי בית איכסא ותג מאיר, אוליבייה פיטוסי, דוברות המשטרה)

הלילה: אירועי אלימות בפארק המסילה ובמרכז העיר; חשד לתג מחיר בבית איכסא

בפארק המסילה תפסו הלילה בלשי משטרה נערים שהשליכו אבנים לעבר המבלים במתחם; במרכז העיר הותקף פקח תנועה על ידי גז מדמיע - 8 חשודים נעצרו; בבית איכסא, הסמוך לשכונת רמות, הוצתו שלושה כלי רכב - צפו

פורסם בתאריך: 28.4.21 07:49

למרות הרגיעה השברירית בשער שכם – אירועי אלימות עדיין התרחשו הלילה במוקדים שונים בירושלים.

בבית איכסא, הסמוך לשכונת רמות, הוצתו שלושה כלי רכב – על הכביש רוססה כתובת שבה נכתב: "יהודים בואו ננצח בטיקטוק", ולצדה צויר מגן דוד. המשטרה פתחה בחקירה.



כמו כן, בימים האחרונים התגברו דיווחים על השלכת אבנים לעבר העוברים והשבים בפארק המסילה, משטרת ירושלים פעלה באזור באופן סוי ותפסה על חם נערים שיידו אבנים. "אמש עצרו השוטרים במהלך פעילות משולבת, שני חשודים קטינים, בני 15 ו-17, שתקפו באבנים עוברי אורח בפארק המסילה סמוך לשכונת בית צפאפא בירושלים. החשודים הופתעו לגלות כי עוברי האורח הנם בלשי משטרה שפעלו במקום להגברת ביטחונם של ציבור באי המקום".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרה מציינים כי "במהלך שעות הערב בוצעה פעילות על ידי כוחות סמויים וגלויים להגברת תחושת הבטחון לבאי פארק המסילה במהלכה הותקפו הבלשים באבנים. מיד עם זיהוי התקיפה, בוצע מעצר על ידי שוטרי יחידת האופנועים מוריה במהלכו תקפו החשודים את השוטרים בניסיון להימלט אך ללא הועיל והשניים שנעצרו הועברו לחקירה. משטרת מחוז ירושלים תמשיך לפעול למען שמירת מרקם החיים התקין והגברת ביטחונו של כל אדם במרחב הציבורי, ותפעל לאיתור מפרי סדר וחוק במטרה למצות עמם את הדין".

בנוסף, בפעילות בלשי המשטרה במרכז העיר אותרו ונעצרו 8 חשודים במעורבות באירועי תקיפה והם הועברו לחקירה במשטרה. מוקדם יותר הערב התקבל דיווח אודות תקיפתו של פקח תנועה במרכז העיר על ידי חשודים שריססו לעברו תרסיס מדמיע ובשל כך נזקק לטיפול רפואי. לא הרחק משם, התקבל דיווח אודות אדם שהותקף גם הוא על ידי מספר חשודים תוך שריססו לעברו תרסיס מדמיע (לא נזקק לטיפול רפואי).


אכיפת עוצר פורים - הלילה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


בהמשך לאירועים אלו, במהלך פעילות בלשי המשטרה, נעצרו כאמור 8 חשודים ובחיפוש נתפסו על חלקם מיכלי תרסיס.

יש לציין כי מאז שהמשטרה הסירה את המחסומים בשער שכם, שבין השאר הובילו לעימותים האלימים באזור, נרשמה ירידה דרמטית בכמות האירועים האלימים ברחבי העיר. בלילה שבין ראשון לשני אלפי תושבי מזרח העיר הגיעו לרחבת שער שכם ופתחו בחגיגות רמדאן. עיריית ירושלים שלחה להקת קפוארה לרחבה, במטרה להחזיר את השגרה למתחם  – הלהקה הרקידה את הנוכחים ואת הילדים במשך שעות ארוכות.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בן

    בסדר זו הדרך היחידה לטפל בעניין מתקפות הטיקטוק: זה לדבר איתם בשפה שלהם,,
    אנחנו לא בשואה ילא צריך.להגיד את הלחי השנייה
    לא מעודד אלימות ;מגנה אותה אבל משני הצדדים:

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר