העיר העתיקה (צילום: יוסי קסוטו, תיעוד מבצעי מד"א)
העיר העתיקה (צילום: יוסי קסוטו, תיעוד מבצעי מד"א)

ניסיון הפיגוע בעיר העתיקה: נקבע מותו של המחבל

שוטר נפצע היום במהלך ניסיון לבצע פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים. המחבל נוטרל בירי ומותו נקבע בהדסה הר הצופים

פורסם בתאריך: 10.9.21 16:59

עדכון אחרון: 10.9.21 18:00

***עדכון 17:50***

כשעה לאחר ניסיון הפיגוע בעיר העתיקה – נקבע מותו של המחבל בבית החולים הדסה הר הצופים.

מהדסה נמסר: "אל חדר הטראומה בהדסה הר הצופים פונה המחבל מהעיר העתיקה, עם פצעי ירי בפלג גוף עליון, במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. בבית החולים נקבע מותו של המחבל".

***

מוקדם יותר, כזכור, בצל המתיחות הרבה עקב בריחת המחבלים מכלא גלבוע: שוטר מג"ב נפצע לפני זמן קצר, שישי, במהלך ניסיון לבצע פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים. המחבל נוטרל בירי ונעצר מיד לאחר האירוע. השוטר שנפצע פונה לבית החולים באורח קל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


במשטרת ירושלים מדווחים כי "מעט לאחר השעה 16:00 הגיע מחבל, תושב מזרח ירושלים כבן 50, כשהוא חמוש בסכין אל עבר עמדת השוטרים ולוחמי מג"ב בשער המג׳לס בעיר העתיקה בירושלים וניסה לפגוע בכוחות שם. תגובה מהירה של השוטרים ולוחמי מג"ב, שהגיבו בירי לעבר המחבל, הביאה לנטרולו בטרם ביצע את מבוקשו. כתוצאה מנתז ירי, נפגע לוחם מג"ב ברגלו והוא מטופל רפואית. כוחות משטרה בראשותו של מפקד המחוז ניצב דורון תורג'מן נמצאים בזירה וחוקרי המשטרה החלו בחקירת האירוע ואיסוף ממצאים".

מדוברות מד"א ירושלים דווח כי "בשעה 16:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצוע מניסיון פיגוע ברחוב הגיא פינת מעלה הנזירות בעיר העתיקה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לצעיר כבן 19 שנפצע מנתז ירי. לאחר מכן פונה הפצוע במצב קל לבית החולים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כואב לי על החייל שנהרג

    כל הכבוד לשוטר שסיכן את עצמו כדי להציל את עצמו ואחרים- הסתכן סיכון גדול במשפט ובמאסר כמו החייל עזריה. הלוואי שישנו את הוראות הפתיחה באש בזמן איום, או אחרי פיגוע ואפילו ניסיון לפיגוע. מה אזריה עשה? הרג מחבל. ועל זה ישב בכלא. אי אפשר לצפות מראש פיגוע ולתכנן איך להגיב, ויש הבדל בין נערי הגבעות שהמשטרה יודעת שהם קצת שובבים, לבין מחבלים

  2. ניסיון, או פיגוע?

    למה לקרוא לזה ניסיון פיגוע, כאילו זה לא הצליח והמחבל מת להם בידיים. זה פיגוע, גם אם השוטר הגיב במהירות, למרות שאיסור לירות במחלב בחלק העליון של הגוף. חבל שפיספסנו הזדמנות לשים עוד אחד בכלא- נופש על חשבון המדינה. זה היה עולה למשלם המסים רק ב-3 שנים, כי הוא היה משתחרר בעיסקה הבאה (אולי תמורת גופות חיילים ישראלים)
    אחד פחות לדאוג לו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר