המרכז הרפואי הדסה הר הצופים (גוגל: מפות)
המרכז הרפואי הדסה הר הצופים (גוגל: מפות)

הדסה הר הצופים: לפני זמן קצר – מטופל ובן משפחתו תקפו אנשי ביטחון ונעצרו

המטופל תקף אנשי ביטחון באגרופים ואחד ממלויו אף ניסה לחטוף נשק של מאבטח. צוותי הביטחון השתלטו עליהם והזעיקו את המשטרה שעצרה אותם

פורסם בתאריך: 3.2.22 17:08

אירוע אלימות בהדסה הר הצופים: לפני זמן קצר, חמישי, מטופל תקף אנשי ביטחון באגרופים ואחד ממלויו אף ניסה לחטוף נשק של מאבטח. צוותי הביטחון השתלטו עליהם והזעיקו את המשטרה שעצרה אותם.

מהדסה הר הצופים נמסר כי "אירוע אלימות התרחש לפני זמן קצר בחדר המיון בבית החולים, במהלכו מטופל תקף אנשי ביטחון באגרופים לפניהם ואחד ממלויו אף ניסה לחטוף נשק של מאבטח. צוות הבטחון השתלט במהירות על המטופל ושני המלווים שלו והזעיק את משטרת ישראל שעצרה אותם".

מהנהלת הדסה נמסר: "איננו עוברים לסדר היום לאחר אירוע קשה שכזה ואנו מצהירים בפני כל מבקר או מטופל, כי מקומה של האלימות אינו בבית החולים שלנו. כאן מטפלים, מרפאים ומצילים חיים ולא ניתן לשום גורם לפעול באלימות מכל סוג. הנהלת המוסד תעמוד באופן נחרץ להגנה על כל עובדיה".

אל הזירה הוזעקו שוטרי תחנת שלם במשטרת ירושלים, אשר עצרו את החשודים. "מחקירת המקרה עולה כי במהלך הליך שחרור מבית החולים של אחד המעורבים, החל ויכוח במקום בינו לבין המאבטחים אליו הצטרף בשלב מאוחר יותר בן משפחה נוסף", נמסר ממשטרת ירושלים. "מאבטחים שהוזעקו למקום ניסו להרגיע את החשודים שהחלו להשתולל במקום ולתקוף את המאבטחים באגרופים ואחד מהם אף ניסה לחטוף את נשקו של אחד המאבטחים. המאבטחים הצליחו להשתלט על המעורבים עד בוא השוטרים, אשר עצרו את שני החשודים, בני 17 ו-22, והעבירו אותם לתחנת המשטרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מושן

    מענין איזה עונש על תקיפה
    ונסיון חטיפת נשק
    בטח תנאי ועבודות שרות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר