שלג ופורים בירושלים (צילומים: קובי שרביט)
שלג ופורים בירושלים (צילומים: קובי שרביט)

בשל מזג האוויר הסוער – חגיגות פורים במוסדות החינוך הוקדמו ליום שני; בבתי הספר מבולבלים

גל הקור והאפשרות שיירד שלג ביום שלישי משעות הבוקר, הובילו את עיריית ירושלים להודיע כי חגיגות הפורים במוסדות החינוך יוקדמו ביממה. אולם, בתי ספר רבים הזמינו מפעילים חיצוניים וכלל לא בטוח כי ההקדמה האפשרית; בינתיים, רבים מההורים והילדים בהמתנה

פורסם בתאריך: 13.3.22 08:27

חגיגות הפורים במוסדות החינוך בירושלים יוקדמו ליום שני, כך החליטה אמש עיריית ירושלים, זאת בשל מזג האוויר הסוער והאפשרות שיירד שלג ביום שלישי.

ההחלטה על הקדמת חגיגות הפורים בירושלים התקבלה לאחר הערכת מצב שקיים אתמול (מוצ"ש) ראש העיר משה ליאון עם גורמי המקצוע בעירייה, ובתוכם מטה החירום העירוני ומינהל החינוך, ובשיתוף ארגון ההורים העירוני.


"השנה נחגוג את חג הפורים בבתי הספר יום אחד מוקדם יותר", מסר ראש העיר ליאון", זאת בשל מזג האוויר הסוער הצפוי, ואולי אף שלג. אולם לא נאכזב את ילדינו ונחגוג בתחפושות ושמחה את החג, בפעילויות רבות ומגוונות, עדלאידע".

ההחלטה, כאמור, התקבלה בשיתוף עם ארגון ההורים העירוני. יו"ר הארגון אריק קפלן מציין כי "חג פורים הינו מהחגים השמחים ביותר, מהחגים שילדינו הכי מתרגשים, מחכים ומצפים להם ונערכים – יחד עם צוותי ההוראה וההורים חודשים רבים. אני מברך על הקדמת חגיגות פורים במוסדות החינוך, קורא לכולם לשתף פעולה ומאחל לכולנו חג תחפושות שמח, בטוח וחמים".

אולם, למרות ההערכת המצב וההחלטה שהתקבלה – בשטח קיים בלבול רב ואף קושי מסוים להקדים את חגיגות פורים ביממה. בתי ספר רבים הזמינו מפעילים חיצוניים לפורים, ולא בכל המקרים ניתן להקדים אותם. אתמול (מוצ"ש) קבוצות הוואטסאפ הכיתיתיות והבית ספריות סערו, והורים רבים רבים ביקשו להקדים את החגיגות – אולם קיבלו הסברים מהמורים ומההנהגות הבית ספריות כי הדבר לא אפשרי בשל הזמנת המפעילים.

יחד עם זאת, לאחר ההודעה החד משמעית מצד חדר המצב של עיריית ירושלים – הודיעו הנהלות בתי הספר כי יבדקו שוב את האפשרות להקדים את ההפעלות.

 

 


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אמא לילדים

    ישראלים מכל דבר עושים דרמה, מקסימום תהיה מסיבת תחפושות בלי הפעלות העיקר שהילדים לא יתבאסו. כי אם הלימודים לא יתקיימו בשלישי בגלל השלג לא תהיה הזדמנות נוספת לחגוג.

  2. קוקו

    כמה כיף לשמוע שמקדימים חגיגות, מאשר לשמוע שמבטלים חגיגות בגלל חירטוטי בריאות, סוף סוף מתחילים לחזור לשגרה ולהבין שהכל היה בלוף.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר