המגרש בסן סימון (צילומים: ניר זלצבוך)
המגרש בסן סימון (צילומים: ניר זלצבוך)

מחאת התושבים הצליחה? עיריית ירושלים תבדוק שוב את נושא סגירת מגרש סן סימון בשבתות

בעקבות הפרסומים בכלי התקשורת, כולל ב"כל העיר", והלחץ מצד התושבים - עיריית ירושלים הודיעה כי היא "תנסה למצוא פתרון מאוזן, שיהיה טוב לכל הצדדים"

פורסם בתאריך: 12.12.22 08:09

האם מגרש הכדורסל בסן סימון יישאר פתוח בשבתות ובחגים? לאחר הפרסום בכלי התקשורת השונים (N12, "ידיעות ירושלים", "כל העיר") עיריית ירושלים הודיעה כי תבחן מחדש את נושא סגירת המגרש בשבתות ובחגים, פתרון שלו הסכימה העירייה במהלך עתירה לבית המשפט של אחד הדיירים שמתגוררים בסמוך למגרש.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מעיריית ירושלים נמסר כי "עיריית ירושלים תבוא בדברים במהלך השבוע הקרוב עם הדייר בכדי לנסות למצוא פתרון מאוזן, שיהיה טוב לכל הצדדים".

על פי הודעת העירייה, הדייר הסכימה כי בסוף השבוע החולף מגרש הכדורסל לא ינעל, וכל יכלו תושבי השכונה ליהנות ממנו גם במהלך השבת. "אנו מקווים כי העניין יבוא על פתרונו במהלך השבוע הקרוב לשביעות רצון כל הצדדים", נמסר מהעירייה.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" (ובכלי התקשורת הנוספים), עיריית ירושלים הסכימה לנעול מגרש כדורסל בשכונת סן סימון בשבתות ובחגים, זאת כאמור בעקבות עתירה שהגיש לבית משפט השלום בעיר אחד הדיירים, שמתגורר בסמיכות למגרש הכדורסל.

תושבי סן סימון מחו נגד ההחלטה לסגור את המגרש בשבתות ובחגים וטענו כי היא אינה סבירה וכי היא פוגעת בתושבים האחרים שמתגוררים בשכונה. הכעס הגדול של התושבים, ולא רק שלהם, נבע מכך שעיריית ירושלים נתנה את הסכמתה לסגירת המגרש בשבתות ובחגים ולא ניסתה אפילו להתנגד לכך.

התושבים, כידוע, פתחו עצומה שעליה חתמו מאות אנשים וקראו שלא לסגור את המגרש בשבתות ובחגים. כמו כן, תנועת התעוררות התגייסה לנושא וביום שישי האחרון קיימה במגרש בסן סימון טורניר כדורסל מיוחד. "הגענו לכאן – דתיים, חילונים, נשים וגברים, נוער ומבוגרים כדי להזכיר לעירייה שבאחריותה להגן על האינטרס של הציבור הרחב במרחב הציבורי בכל ימות השבוע. אנחנו דורשים מעיריית ירושלים לערער על ההחלטה השערורייתית של בית המשפט לסגור את המגרש בשבת. המקרה של המגרש בסן סימון עלול להפוך לתקדים מסוכן בכל שכונות ירושלים. לא ניתן לזה לקרות".

המחאה, כאמור, חלחלה בכיכר ספרא, ושם החליטו לנסות ולשנות את הדברים תוך הידוורות עם הדייר שעתר.

 

 

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" ביום רביעי שעבר, בעצומת התושבים נכתב, בין השאר: "אתם משחקים במגרש? זה נוגע אליכם. אתם הורים לילדים מהשכונה? זה נוגע לילדיכם. אתם חברי תנועות נוער? זה מגביל את הנאתכם. אתם רוצים ללמד את הנכדים לנסוע באופניים? זה בשבילכם. אוהבים את מגרש הכדורסל בפארק סן סימון? זה שלכם".

ניר זלצבוך, תושב השכונה ו"אוהב ירושלים" לדבריו, אמר ל"כל העיר": "פארק סן סימון משמש את תושבי השכונה ומהווה מקור בילוי. חלק מרכזי בו הוא מגרש הכדורסל שהוא השטח המישורי היחידי בפארק. מדי שבת עשרות ילדים, בני נוער ומבוגרים, בהם חברי תנועות נוער, משחקים ונהנים משעות הבוקר ועד שעות הלילה בכדורסל, כדורגל ורכיבת אופניים. תמצאו בו גם הורים עם עגלות ומבוגרים שעושים הליכה. עונג שבת אמיתי. כל זה נגמר עקב תביעה של תושב אחד על רעש. אין התנגדות שהמגרש ישאר סגור במהלך שעות הלילה. כל אדם זקוק לשקט בסוף היום, אבל פגיעה כל כך לא מידתית שכוללת סגירה טוטאלית של המגרש בשבתות ובחגים לא מקובלת".


מחפשים דירה באזור גוננים? היכנסו לוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר