אלעד עמדי (צילום: פרטי)
אלעד עמדי (צילום: פרטי)

"אסתר חיות עם מבוטים, נבוטים – יאללה הביתה" – ההסתבכות החדשה של אלעד עמדי

כחודש אחרי ההסתבכות והקריאה לאלימות נגד אוהדי הפועל ירושלים - השדרן אלעד עמדי שוב על המוקד, לאחר שאמר דברים שיכולים להיחשב כהסתה לאלימות נגד נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות. מרדיו ירושלים נמסר כי "יתקיים בירור בימים הקרובים. עד אז תוכניתו תשודר כרגיל"

פורסם בתאריך: 7.2.23 10:07

הפה הגדול של אלעד עמדי שוב מסבך אותו – שדרן רדיו ירושלים התבטא אתמול בעד השינויים במערכת המשפט שמקדמת ממשלת הימין ועל הדרך השמיע אמירה שעלולה להיחשב כקריאה לאלימות כנגד נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות.

את הדברים אמר עמדי בתוכניתו הפופולארית 'עמדינה' המשודרת בכל יום ברדיו ירושלים. במהלך התוכנית אתמול (שני) התייחס עמדי, כאמור, לשינויים במערכת המשפט ואמר: "יריב לוין, הלאה יריב, יריב, יריב. מהר יותר, מהר יותר – אתה איטי מדי. שר המשפטים הגדול – אתה איטי מדי. אסתר חיות עם מבוטים, נבוטים – יאללה הביתה, הביתה. להתחיל להקשיב למה שעם ישראל רוצה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


עמדי לא עצר ובהמשך אף פנה לאחת מעוזרות ההפקה של התוכנית ושאל אותה: "יש שלבים בחיים שאת רוצה לקחת אקדח ובאמת לעשות את מה שהשמאל הקיצוני רוצה לעשות פה למחלמת אחים? היית רוצה לעשות את הפדיחה הזו פעם?".

במענה לפניית "כל העיר" נמסר מרדיו ירושלים כי "אלעד עמדי יוזמן לבירור בימים הקרובים. עד אז תשודר תוכניתו כרגיל".

תגובתו של אלעד עמדי תפורסם כשתתקבל.



@@@

כידוע, אין זו ההסתבכות הראשונה של עמדי. למעשה, כנגד עמדי עומדת בימים אלה חקירת משטרה בגין תלונה על הסתה שהוגשה נגדו על ידי אוהדי הפועל ירושלים. בנוסף, המועדון עצמו שלח לפני כעשרה ימים מכתב התראה לפני תביעה לעמדי ולרדיו ירושלים בשל הדברים שאמר בגנות המועדון ונגד אוהדיו ערב משחק הדרבי בין הפועל ירושלים לבית"ר ירושלים בחודש שעבר.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ב-5 בינואר תקף עמדי את אוהדי הפועל ירושלים בשלל ביטויים קשים, על גבול האלימים. הוא כינה את אוהדי הפועל ירושלים 'אנרכיסטים', קרא להעביר "תמונות של החלאות" ואף הגדיל לעשות ואמר "אני אוכיח לכולם למה יהיה שווה לי לשבת בבית סוהר על מישהו כמוכם. סגרנו? זה לא איום, זו הבטחה". בנוסף עמדי האשים כי אוהדי הפועל ירושלים שרפו את דגל ישראל, קרעו אותו וביזו אותו – דברים אשר לא קרו מעולם.

 

 

במכתב ההתראה שנשלח לעמדי מטעם הפועל ירושלים נכתב, בין היתר, כי "לתדהמתה של הפועל ירושלים, במהלך התוכנית יצאת במתקפה זדונית שלוחת רסן וחסרת שחר על הפועל ירושלים, הנהלת ואוהדיה. במשך דקות ארוכות האשמת את הפועל ירושלים ואוהדיה בשלל האשמות חמורות לפיהן במשחקי הפועל ירושלים, קבוצה קיצונית אנרכיסטית וטרוריסטית, שהשתלטה כביכול על האצטדיון, שורפת את דגלי המדינה, דורכת עליהם, מסירה אותם ומכה את האוהדים אשר מבקשים להניף את דגל המדינה. הפועל ירושלים מתוארת כקבוצה שאיבדה כל צביון ישראלי, משל היתה קבוצה פלסטינאית (הפועל אל קודס), והכל, כך לפי האשמותיך, בעידוד הנהלת המועדון. תיאור המצב הוא כה חמור עד אשר (כך לטענתך) גייסת "צבא" על מנת להגן על דגלי המדינה ואוהדיה של הפועל ירושלים המבקשים לעשות שימוש בדגלים אלה (שכן לדידך המועדון כאמור מעודד התנהגות כזו). הרחקת לכת עד כדי כך שהצהרת שהינך מוכן לשבת בבית הסוהר בגין המעשים שבכוונתך לעשות, כל זאת בשפה בוטה, גזה, משתלחת ומסיתה לאלימות, תוך סיכום חיים ממש".

כאמור, מלבד ההתראה – אוהדי הפועל ירושלים הגישו תלונה במשטרה נגד עמדי. הנושא נמצא בימים אלה בבדיקת המשטרה והפרקליטות – שכן מדובר על עבירת הסתה והפרקליטות צריכה להחליט האם לפתוח בחקירה פלילית בנושא.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איש מחליא, לא ראוי שישמע מעל גלי האתר, מסית לאלימות. בושה לרדיו ירושלים!

  2. מלכישוע

    שמאלנים צבועים רק לכם מותר לומר דברי הסתה ?
    הוא רק מנסה להראות לכם את הצביעות שלכם שאתם שותקים אם זה מישהו מהמחנה שלכם ומופתעים אם זה נגד אחד מכם

  3. אחד

    זוהמה אמיתית. ואני תמה אם הוא הוזמן כבר לחקירת משטרה על הסטה לאלימות והסטה לשימוש באקדח? הגיע הזמן שבעלי רדיו ירושלים יעיפו את הזוהמה הזו משידור

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה הקשר שמאלנים??? מעמדי עם ה iQ של בלון עושה שכונה ברדיו ירושלים ומישהו היה צריך להעיף אותו כבר מזמן.
    הוא מתאים לתקלט בר מצווה לא שדרן ברדיו.
    אהבל.

  5. מוטי

    מה שאמר עמדי חמור מאוד.
    אם היה אומר שהיא בת מוות או שצריך לירות בה, אפשר היה להבין ולעבור לסדר היום – יש תקדים.
    אבל נבוט? איפה אנחנו חיים?
    ישר לחקירות……

  6. עמוס

    מה שמסבך אותו זה לא הפה הגדול שלו, אלא הדעות האלימות שלו והחינוך הגרוע שקיבל

  7. יוסי

    איש יקר ואהוב שמקווה שיחזור כמה שיותר מהר לשדר ולהכויח לשמאל כמה שהם אלימים !!!
    שאלוקים יברך אותו בכל מעשי ידיו!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר