מיצג 'המשפחה שלי' בכיכר ספרא (צילום: עיריית ירושלים)
מיצג 'המשפחה שלי' בכיכר ספרא (צילום: עיריית ירושלים)

היום, שלישי, יום המשפחה: מגוון הרצאות ופעילויות בירושלים

היום, שלישי, מצוין בישראל ובמדינות נוספות בעולם יום המשפחה - האלטרנטיבה המודרנית ליום האם. עיריית ירושלים מציינת את היום המיוחד עם מגוון הרצאות ופעילויות

פורסם בתאריך: 21.2.23 08:45

היום, שלישי, מצוין בישראל ובמדינות נוספות בעולם יום המשפחה – האלטרנטיבה המודרנית ליום האם. הדגש בשנים האחרונות הוא על המשפחתיות, אבל ניתן מיקוד גם באימהות ובמקומן בחברה המודרנית והתובענית של המאה ה-21.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בשכונת גוננים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לקראת יום המשפחה פורסמו על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס) נתונים על המשפחה בישראל. מהנתונים, שמעודכנים לשנת 2021, עולה כי בישראל היו כ-2,200,000 משפחות.

 

המשפחה הישראלית הממוצעת כוללת 3.72 נפשות – 3.58 נפשות במשפחות היהודיות ו-4.39 במשפחות הערביות, כאשר בירושלים מדובר על נתונים שונים בתכלית עם שיעור נפשות גבוה יותר מהממוצע הארצי – 4.24 (מקדימות את ירושלים מבחינה זו רק בית שמש ובני ברק), וזאת בשל גודלן של המשפחות החרדיות.

כך או כך, עיריית ירושלים מציינת את 'יום המשפחה' עם מגוון הרצאות ופעילויות שייערכו לכל המשפחה. האירועים הללו החלו כבר אתמול, שני, עם הרצאת שנתנה אבישג קופלמן להורים ירושלמים.

היום, שלישי (21.2) תתקיים פעילות O.D.T למשפחות ירושלמיות: פעילויות גיבוש לכל המשפחה בשכונת גילה – במתחם 'חוות דעת' (רח' צביה ויצחק 20), בין השעות 16:00 ל-18:00.

מחר, רביעי, תתקיים סדנת איור בזום למשפחות הירשלמיות. המפגש הווירטואלי יחל בשעה 17:00.

בעיריית ירושלים מציינים כי "בנוסף לפעילויות, לאורך כל שבוע המשפחה, יעמוד בכיכר ספרא מיצב מיוחד בחסות יחידת ההורות של מנהל החינוך בירושלים, כאשר במהלך כל השבוע מוזמנים תושבי העיר לכתוב על הלוח בכיכר מהי המשפחה בשבילם".

"יום משפחה שמח ירושלים", אומר ראש העיר משה ליאון. "הרכבנו למען היום המיוחד הזה סדנאות ופעילויות למשפחות הירושלמיות כולן, לגיבוש המשפחות באופן מהנה, משתף ומלמד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר