(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

האח הגדול: צפו – כך אוכפת משטרת ירושלים עבירות תנועה באמצעים מתקדמים

בימים האחרונים הגבירה משטרת התנועה במחוז ירושלים את פעילות האכיפה כנגד עבירות תעבורה. כך למשל לפני מספר ימים, ערכו שוטרי התנועה פעילות משולבת יחד עם שוטרי יס"מ מחוז ירושלים בנושא עבירות אלו באזור מחלף הרוזמרין בדרום העיר תוך סיוע "אווירי" של הרחפן המשטרתי

פורסם בתאריך: 26.2.23 11:54

"מעקב אווירי צמוד": פעילות אכיפת עבירות תעבורה חמורות של שימוש בדרך שלא כחוק, המסכנות ופוגעות בין היתר בציבור משתמשי הדרך שומר החוק, הוגברה לאחרונה על ידי שוטרי מערך התנועה בירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים בדרום ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"



הן רק במהלך סוף השבוע האחרון, נרשמו 137 דו"חות תנועה, מתוכם נרשמו 21 דו"חות בגין עבירות על השימוש בדרך.

 

ממשטרת ירושלים נמסר כי "לאחרונה, הגבירו שוטרי מערך התנועה במחוז ירושלים את פעילות האכיפה בכלל, וכנגד עבירות תעבורה הקשורות בשימוש בדרך שלא כחוק, דוגמת- עקיפה שלא כחוק, חציית קו הפרדה, נסיעה בשול הדרך ועוד. כך למשל לפני מספר ימים, ערכו שוטרי התנועה פעילות משולבת יחד עם שוטרי יס"מ מחוז ירושלים בנושא עבירות אלו באזור מחלף הרוזמרין בדרום העיר תוך סיוע "אווירי" של הרחפן המשטרתי.

"פעילותם של השוטרים התמקדה בכלי רכב שחלקם נסעו בשול, עקפו את כלי הרכב בנסעו כחוק, וחלקם אף הגדיל לעשות לאחר עקיפתם מימין הדרך, סטה אל נתיב הפנייה תוך שקיפח את זכותם של שומרי החוק. במהלך פעילות משולבת זאת, נרשמו על ידי שוטרי התנועה 13 דוחות בגין עבירות תעבורה, מתוכם 8 דוחות בגין עבירה של נסיעה בשול ו-2 דוחות בגין עבירת קיפוח זכות משתמשי הדרך".

עוד נמסר כי "בנוסף לכך, בפעילות שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים במהלך סוף השבוע האחרון, כנגד עבירות תעבורה חמורות ונהגים המבצעים עבירות תנועה אלו, נרשמו על ידי השוטרים 137 דוחות תעבורה כאמור, נרשמו 21 דוחות בגין שימוש בדרך שלא כחוק ונפסלו רישיונותיהם של 9 נהגים שהיו מעורבים בביצוע עבירות תעבורה חמורות.

"כמו כן, הושבתו מנהלית 11 כלי רכב בגין עבירות תעבורה חמורות בהן קמה סמכות לקצין משטרה בתום שימוע להורות על כך. בנוסף, נרשמו 20 דוחות בגין עבירת שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה, וכנגד 6 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "פעילות אכיפה תוך שימוש ביכולות מבצעיות לרבות אמצעים מעין אלו אותה עורכת משטרת ישראל במהלך כלל ימי השבוע בדגש לסופו, במסגרת המאבק העיקש בקטל בדרכים ואכיפת עבירות תעבורה חמורות המבוצעות על ידי נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך, תימשך כל העת במטרה להגביר את ביטחון ציבור משתמשי הדרך ולמנוע ככל הניתן את התאונה הבאה שתגבה חיי אדם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רונן

    שוטרים בישראל תמיד היו דפ"רים. וקציני משטרה- לא פחות. תנו חהם רק מהירות. ןמהירות. ועוד מהירות. אחלה קופות. בלי לזוז מהניידת

  2. נחלאות

    הפכתם את העיר לבור בנייה אחד גדול ועוד יש לכם את החוצפה לבוא ולהתנכל אלינו האזרחים בדרכים כאלו. כמה דוחות אנחנו צריכים לתת לכם על כל הנזקים שנגרמים לנו מהדרכים העקומות והבורות ואין תשתית ראויה שלכם. אהה כמהה? עיריית ירושלים התחלת להגזים. לכי תעשי משהו עם רחובות הביוב בנחלאות. עם סמטאות השיכורים.

  3. בני

    איני ירושלמי אלא תל אביבי.
    המצב בירושלים כנראה לא שונה מהמצב בתל אביב מבחינת חפירות, בורות וכיו"ב.
    איני מבין כיצד דורשים אכיפה בנושא עבירות תנועה ומאידך מתוסכלים מדוחות תנועה.
    האם שוטרי התנועה באמת לא יודעים את עבודתם באכיפה או שהנהגים העבריינים נוהגים ככל העולה על רוחם ולפי מה שבא להם כאילו הכבישים בישראל שייכים להם?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר