רחוב גת המשודרג (צילומים: ארנון בוסאני)
רחוב גת המשודרג (צילומים: ארנון בוסאני)

מעברים ציבוריים, מדרגות וגדרות בטיחות: הושלם שדרוג מתחם גת בקרית משה

לאחר חודשים של עבודות, הסתיים שדרוג מתחם רחוב גת בקרית משה. במסגרת העבודות חודשו המעברים הציבוריים והמדרגות המחברות את רחוב גת לרחוב הרב צבי יהודה, הוחלפו התשתיות, הוצב ריהוט רחוב חדש וחודשה התאורה

פורסם בתאריך: 1.3.23 08:45

דיירי רחוב גת וקרית משה בכלל תתחדשו – לאחר חודשים, הסתיימו העבודות לשדרוג מתחם גת. במסגרת השדרוג חודשו 14 מעברים ציבוריים ומדרגות המחברות את רחוב גת עם רחוב הרב צבי יהודה, הרחוב הראשי והמרכזי של קרית משה, הוחלפו התשתיות, הוצב ריהוט רחוב חדש, חודשה התאורה ועוד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגבעת שאול? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


מעיריית ירושלים נמסר כי "מתחם גת שודרג באופן מלא. במסגרת העבודות, התבצע קירצוף וריבוד הכביש, החלפת ריצוף המדרכות באבן משתלבת, החלפת עמודי תאורה ופנסים לתאורת לד חסכונית, הצבת ריהוט רחוב חדש – ספסלים ואשפתונים, התקנת מאחזי יד במעברים וגדרות בטיחות, הכנת תשתית לעמדות טעינה לרכב, הקמת שתי רמפות להנגשה מרחוב גבעת שאול למתחם והכנה לשתילה".

 

 

יצוין כי העבודות בוצעו על ידי אגף שפ"ע במינהל התפעול של עיריית ירושלים, בשיתוף מנהלת הרובע, המינהל הקהילתי, התושבים ו-ועד מתחם רחוב גת.

רחוב גת קרוי על שם החוקר בן ציון גת (1959-1909). ד"ר גת היה מראשוני החוקרים בנושא הישוב היהודי בארץ ישראל, ואף כתב ספר בנושא, שפורסם לאחר מותו. ברחוב קיימת גם חורשת זיכרון לנופלים במערכות ישראל.

טקס חניכת מתחם גת המחודש התקיים אתמול, שלישי, בהשתתפות ראש העיר משה ליאון, מנכ"ל העירייה איציק לארי, סמנכ"ל וראש מינהל תפעול איציק נידם, מנהלת אגף שפ"ע זיוה נוקראי, נציגי המינהל הקהילתי, תושבים ועוד.

"איכות החיים של התושבים היא בראש סדר העדיפויות", אמר ראש העיר ליאון בטקס. "חנכנו היום את שדרוגו של מתחם גת, המשרת את תושבי קריית משה. נמשיך לפתח ולטפח את המרחבים הציבוריים בעיר לטובת התושבים והמבקרים בה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר