כתובות הנאצה שרוססו ברחבי העיר (ללא קרדיט, באישור המצלמים)
כתובות הנאצה שרוססו ברחבי העיר

גרפיטי שנאה ברחבי ירושלים: "מוות לסמולנים" ו"מוות לסמולנאצים"

מאז אתמול אותרו מספר כתובות נאצה בנחלאות ובמרכז העיר. העירייה פועלת למחיקת הכתובות ובמקביל פתחה המשטרה בחקירה. ארגון הימין בצלמו: "לא ייתכן שאנשים יזרעו הסתה ושנאה ברחובות העיר ירושלים. מילים יכולות לרצוח וחובה לעצור כל גילוי שנאה והסתה"

פורסם בתאריך: 12.6.23 13:02

מי מכער את רחובות ירושלים בכתובת הסתה, שנאה ונאצה? אתמול, ראשון, אותרו באזור נחלאות ומרכז העיר מספר כתובות נאצה כנגד השמאל בישראל. בין הכתובות "מוות לסמולנים" ו"מוות לסמולנאצים". ההסתה רוססה בגרפיטי ברחוב באר שבע בנחלאות, ברחוב משכנות יעקב ליד השוק, בסמוך לגן התות בנחלאות וברחוב קינג ג'ורג' פינת ההסתדרות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בנחלאות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לאחר שמספר כתובות נאצה פורסמו ברשת הטוויטר, פנה מנכ"ל ארגון הימין 'בצלמו' שי גליק לעיריית ירושלים בבקשה לטפל מיידית בכתובות ולמחוק אותן. במקביל, פנה גליק למשטרת ירושלים בדרישה לפתוח בחקירה מיידית כדי לאתר את הגורם או הגורמים האחראיים לכתובות הנאצה.

במכתב ששלח גליק לראש העיר משה ליאון ולבכירים נוספים בעירייה נכתב, בין השאר, "אינני חושב שיש מה להוסיף פה מלבד הדרישה המיידית למחוק את זה וככל שיש מצלמות במקום לפענח את התמונות ולהגיש תלונה במשטרה. לא ייתכן שאנשים יזרעו הסתה ושנאה ברחובות העיר ירושלים. מילים יכולות לרצוח וחובה לעצור כל גילוי שנאה והסתה".

 

 

במהלך היום, בעקבות פניית "כל העיר", נמסר מעיריית ירושלים כי "מזה מספר ימים העירייה פועלת להסרת הגרפיטי במספר מוקדים במרכז העיר ובשוק ובמהלך היום תושלם הסרת כל כתובות הגרפיטי. לעירייה יש תיעוד והחומרים יימסרו למשטרה לצורך המשך חקירה. כמו כן, בכוונת העירייה להגיש תלונה במשטרה בשעות הקרובות".

בשיחה עם "כל העיר" אומר גליק: "לא ניתן לקומץ קיצוני לפגוע באחדות שיש בירושלים. בעיר ירושלים יש מקום לכולם. חרדים וחילונים דתיים ומסורתיים יהודים וערבים ימנים ושמלאנים. מי שמנסה לפגוע בדו קיום ובאחדות ולהסית מקומו בכלא".

גליק מוסיף ומבקש להודות לסגן ראש העיר אריה קינג (מאוחדים) ולחבר המועצה יוסף שפייזר (התעוררות), אשר פעלו בעניין כדי למחוק את הכתובות.

ממשטרת ירושלים נמסר: "בעקבות המקרים נפתחה חקירה במטרה לאתר את האחראים למעשים אלו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ציוני

    אני נגד נאצות וואנדאליזם מימין ומשמאל. אבל מה שמותר לשמאל – מותר גם לימין. ועדיין הימין לא הגיע לרמת הונדאליזם והשנאה של השמאל.

  2. מוות לסמלנאצים

    הסמלנאצים מאיימים יום יום ברצחחחח על עם ישראל והמישטרע ובפרקליטות שלהם כלללל ישראל להשמיד סמלנאצים 24/7

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר