הרכב שבו נסעו בנו וכלתו של סגן ראש העיר אריה קינג
הרכב שבו נסעו בנו וכלתו של סגן ראש העיר אריה קינג

נגמר בנס: כלתו של סגן ראש העיר נפצעה מיידוי אבנים על רכבו

בנו וכלתו של סגן ראש העיר אריה קינג נסעו ברכבו וספגו מטח כבד של באנים באזור סילוואן. התוצאה - כלתו נפצעה בראשה ושמשת הרכב הקדמית נופצה. "המחבלים הארורים שביצעו זאת ושכניהם שסייעו להם ילמדו בקרוב להכיר אותי", כתב קינג לאחר האירוע

פורסם בתאריך: 3.9.23 08:22

כלתו של סגן ראש העיר אריה קינג נפצעה ביום חמישי בלילה ממטח אבנים שנזרק על הרכב שבו נסעה. היא נפצעה בראשה באורח קל ונלקחה לטיפול רפואי. שמשת הרכב, רכבו של קינג עצמו אשר בנו וכלתו נסעו בו בליל חמישי, נופצה.

"פיגוע האבנים", כך לדברי קינג, התרחש כאמור בליל יום חמישי באזור סילוואן, כאשר פורעים משכונת ואדי קום רגמו את הרכב בשכונת סילואן.

"בנס וברחמי שמיים הפיגוע כנגד בני וכלתי נגמר בפציעה קלה", אומר סגן ראש העיר קינג. "המחבלים יידו את הסלעים מתוך בית לא חוקי, התושבים הערבים שהשתתפו בתקיפת בני הזוג במוטות ובאבנים עשו זאת מתוך בתי עסק לא חוקיים ומבנים לא חוקיים. אני מתכוון למקד ולתגבר את פעולות האכיפה והתביעה כנגד אותם העבריינים שמבתיהם ועסקיהם יצאו המחבלים ובהם הסתתרו המחבלים".

בפוסט זועם שהעלה ברשת החברתי פייסבוק כתב קינג: "זה הרכב שלי, מי שנהג בו בשעות הפיגוע היה הבן שלי ואשתו. שני המחבלים הארורים שביצעו זאת ושכניהם שסייעו להם ילמדו בקרוב להכיר אותי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר