מטוס כיבוי בפעילות באזור הר איתן (צילום: כבאות והצלה ירושלים)
מטוס כיבוי בפעילות באזור הר איתן (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

נפגעו נכסי טבע: הושגה שליטה על השריפה בהרי ירושלים

אחרי כשעתיים של עבודה מאומצת, הצליחו צוותי הכיבוי להשיג שליטה על האש. "אין נפגעים בנפש, נפגעו נכסי טבע", נמסר מכבאות והצלה ירושלים

פורסם בתאריך: 28.9.23 15:29

עדכון אחרון: 28.9.23 16:26

***עדכון***

הושגה שליטה על השריפה שפרצה למרגלות הר איתן שבהרי ירושלים. אל השריפה, כפי שפורסם מוקדם יותר, הוזעקו צוותי כיבוי רבים וכך גם 4 מטוסי כיבוי מטייסת אלעד. "לאחר עבודה מאומצת של לוחמי האש בשטח הררי מאתגר במזג אויר קיצון הצליחו לוחמי האש להשיג שליטה בשריפה", נמסר מכבאות והצלה ירושלים.

רב רשף זכריה רפאל, מפקד משמרת מתחנה אזורית בית שמש: מוסיף: "מדובר בשריפה ביער הסטף, בסמוך למועצה מקומית מבשרת ציון. השריפה התפרסה על פני כ-4 דונם, לוחמי האש בסיוע צוותי קק"ל בלמו את האש מהקרקע באמצעות פריסה של קווי מים ותקיפה ישירה של האש בעוד שמטוסי הכיבוי ביצעו הטלות ישירות של קצף כיבוי על השריפה. אנחנו כרגע בשליטה על האש, לוחמי האש מתחנה אזורית בית שמש ימשיכו לעבוד במקום עד לכיבוי סופי".

אין נפגעים בנפש, נפגעו נכסי טבע.

 

 

בשעה האחרונה משתוללת שריפת יער למרגלות הר איתן, בסמוך לסטף ולמבשרת ציון, שבהרי ירושלים. בזירה פועלים לפחות 6 צוותי כיבוי, כשבנוסף הוזעקו 4 מטוסי כיבוי מטייסת אלעד.

"מדובר בשריפה בשטח טופוגרפי הררי ומאתגר", אומרים בכבאות והצלה ומוסיפים: "לוחמי האש נמצאים במקום ומרכזים מאמצים לבלימת התפשטות האש ותיחום השריפה".

יצוין כי בשלב זה לא נשקפת סכנה לבתים ביישובים הסמוכים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר