רגע הפגיעה המכוונות כפי שתועד במצלמות של כביש בגין ובמצלמה אחורית של רכב נוסע (צילום: דוברות המשטרה)
רגע הפגיעה המכוונות כפי שתועד במצלמות של כביש בגין ובמצלמה אחורית של רכב נוסע (צילום: דוברות המשטרה)

ב-140 קמ"ש: צפו ב"תאונת" הרצח המכוון בכביש בגין

בסוף חודש ספטמבר, ב-29.9, נהרג רוכב אופנוע בכביש בגין לאחר שרכב פגע בו בעוצמה וברח. אתמול, ראשון, הוגש כתב אישום ברצח נגד שני חשודים, ונגד חשודה נוספת בחשד לגרימת מוות ברשלנות. הרקע: קשר רומנטי ופגיעה בכבוד המשפחה. צפו ב"תאונה"

פורסם בתאריך: 23.10.23 08:07

בסוף חודש ספטמבר, לפנות בוקר יום שישי (29.9), התקבל במשטרת ירושלים דיווח על תאונת פגע וברח במחלף בן ציון בכביש בגין. על פי הדיווח – רכב פרטי פגע ברוכב אופנוע שחלף במקום, ומיד לאחר הנהג נמלט מהזירה. רוכב האופנוע, תושב כפר עקב בשנות ה-30, נפגע באורח אנוש, וזמן קצר מאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים.

כבר בשלב הראשוני של חקירת המשטרה היה ברור לחוקרים כי לא מדובר בתאונה, אלא משהו שהוא מעבר לכך. העדויות על הכביש דיברו בעד עצמן, גם העובדה שלא היו סימני בלמים באזור התאונה.



אתמול, ראשון, הגישה הפרקליטות כתב אישום ברצח נגד שני חשודים, ואילו נגד חשודה נוספת, אשתו של החשוד המרכזי ואחות של החשוד השני, בגין גרימת מוות ברשלנות. הרקע למעשה – כך על פי המשטרה וכתב האישום: קשר רומנטי שניהלה האישה עם הנרצח.

מהחקירה, שבוצעה על ידי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, עולה החשודים שנעצרו תכננו את הרצח לפרטי פרטים והשמידו ראיות לביצועו. עם סיום החקירה יוגשו היום כתבי אישום. צפו בתיעוד הדריסה בכביש המהיר

לדברי המשטרה, כאמור, כבר באותו הבוקר של "התאונה" ובראשית החקירה, התחזק החשד במחוז ירושלים לכך שהדריסה הייתה מכוונת ולא מדובר בתאונת דרכים. בהתאם הועברה החקירה ליחידה המרכזית של מחוז ירושלים.


הרכב הדורס לאחר שנשרף על ידי החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

הרכב הדורס לאחר שנשרף על ידי החשודים (צילום: דוברות המשטרה)


 

 

"חוקרי ימ״ר ירושלים חשפו את זהות החשודים המעורבים בדריסה המכוונת, וכבר בימים שלאחר המקרה עצרו השוטרים 4 חשודים בני משפחה, בחשד לרצח", מציינים במשטרה. "בין העצורים – החשוד בתכנון מעשה הרצח (38), גיסו – הנהג הדורס שביצע את המעשה (23), אשתו של מתכנן הרצח (34) ובני משפחה נוספים. מספר ימים לאחר הרצח, אותר הרכב ששימש למעשה כשהוא שרוף ונטוש".

חוקרי ימ"ר ירושלים, חשפו כי החשודים תכננו בקפידה, לא רק את מעשה הרצח, אלא גם את סיפור הכיסוי – במסווה של תאונת פגע וברח, אופן הימלטותם, השמדת ושיבוש הראיות. לרוע מזלם, חוקרי המשטרה חשפו את מעשה הרצח כבר באותו היום, ואת המזימה כולה כבר בראשית החקירה.

פקד דיויד דרעי קצין חקירות במפלג תשאול ימ"ר ירושלים אמר: "מדובר במעשה רצח מתוחכם ואכזרי שבוצע כמעשה נקם. הרצח תוכנן בקפידה לפרטי פרטים, תוך חלוקת תפקידים בין המעורבים. גם נתיב ההימלטות וסיפור הכיסוי שאותו חשפנו, היה מתוכנן לפרטי פרטים בניסיון לטשטש את עקבותיהם ולהציג את המקרה כתאונת דרכים 'פגע וברח'. מהר מאוד הבנו שיש פה רצח ולא מדובר בתאונה. חשפנו את המזימה, את זהות החשודים ואת מעשה הרצח האכזרי שביצעו. במהלך החקירה ביצענו מגוון פעולות ועצרנו מעורבים נוספים – כולם בני אותה המשפחה. זהו מסר לכל רוצח באשר הוא כי נהפוך כל אבן בכדי לחשוף רוצחים ולמצות איתם את הדין".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר