רוכב הריידר (צילום: דוברות המשטרה)
רוכב הריידר (צילום: דוברות המשטרה)

"תעצור אתה עם תינוק": צפו – רכב בפראות על איזי ריידר כשתינוק בן מספר חודשים לרגליו

שוטר יחידת השיטור העירוני הבחין ברוכב כשהוא ללא קסדה, וכשהתקרב גילה לתדהמתו את התינוק שוכב לרגלי הרוכב. למרות בקשות חוזרות שיעצור - הרוכב המשיך בנסיעה פרועה, נגד כיוון התנועה, תוך סכנה ממשית לחיי התינוק. השוטר לא ביצע מרדף מחשש לפגיעה בתינוק

פורסם בתאריך: 2.11.23 10:38

"תעצור, אתה עם תינוק" – כך במשך כמעט דקה שלמה קורא, אפילו מתחנן, שוטר יחידת השיטור העירונית בפני רוכב על איזי ריידר אשר נסע בפראות ותוך סיכון חייו של התינוק.

האירוע החמור הזה התרחש אתמול, רביעי, בשעות הצהריים בדרך חיים בר לב. השוטר, רס"מ רן לוי, הבחין ברוכב על 'איזי ריידר' כשהוא נוסע ללא קסדה ובמהירות מופרזת. כשהשוטר התקרב לרוכב הריידר, "הוא נדהם לגלות כי תינוק בן מספר חודשים שוכב לרגליו של הרוכב, וכרז לו לעצור בצד הדרך", מציינים במשטרה.



למרות בקשות ודרישה חוזרת ונשנית של השוטר, המשיך הרוכב בנסיעתו ואף הגביר את מהירות נסיעתו תוך שעלה על אי תנועה ברכיבה פרועה, התעלם מדרישות השוטר ונמלט כשהוא נוסע בניגוד לתנועה.

 

 

מחשש לחייו של התינוק, וכפי שנשמע רס"מ לוי אומר בתיעוד ממצלמת הגוף שלו, הוא לא רדף אחרי הרוכב. זמן קצר לאחר ההימלטות, בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה במחוז ירושלים, הריידר נתפס ובסמוך לו אותר הרוכב שנעצר על ידי השוטרים.

מהמשטרה נמסר: "החשוד בשנות ה-20 לחייו, תושב בית חנינא, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה במשרד התנועה בתחנת לב הבירה. בסיום החקירה, זומן החשוד לבית המשפט בהליך מהיר והריידר נתפס על ידי השוטרים".



רס"מ רן לוי: "מדובר במעשה חמור ומסוכן מאין כמותו המעיד על חוסר אחריות של רוכב הריידר וזלזול בחיי אדם ומיד כשהבחנתי בתינוק המונח לרגליו של הרוכב, הבנתי את הסיכון הממשי לחייו של התינוק. נמשיך כל העת לפעול למול נהגים המסכנים בנהיגתם הפרועה והמסוכנת את משתמשי הדרך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חיה אברמסקי

    אסור להם להביא ילדים לעולם . ממש
    בשביל מה ? להרוג אותם בתאונות ? צריך לקחת ממנו את התינוק …
    אין רישיון לחולי נפש האלה להביא ילדים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר