אלקנה ורבקה בוחבוט ביחד עם בנם בן ה-3 (צילום: אלבום משפחתי)
אלקנה ורבקה בוחבוט ביחד עם בנם בן ה-3 (צילום: אלבום משפחתי)

רעייתו של אלקנה בוחבוט שחטוף בעזה: "כל יום של חוסר ידיעה גומר אותי מחדש"

31 ימים חלפו מאז נחשפה רבקה בוחבוט לסרטון של בעלה, אלקנה, בשבי החמאס בעזה. " כשראיתי את הפרצוף המבוהל שלו - הבנתי שהוא נמצא בגיהנום", היא משתפת ומוסיפה: "התחושה היא שהממשלה בהלם. אני רוצה שהם יתעוררו ויתחילו לתפקד". BringThemHomeNow#

פורסם בתאריך: 6.11.23 11:16

אלקנה בוחבוט רק רצה לעשות את מה שהוא הכי אוהב – את החיים. אחרי שנים של עשייה בסצנת מסיבות הטרנאס בירושלים (באומן 17, בג'סטיס ועוד), הוא היה שותף פעיל בהפקה של מסיבת הטבע 'נובה' בסמוך לקיבוץ רעים, ביחד עם חברי הילדות שלו – האחים אושר ומיכאל וקנין ז"ל – שנרצחו בשבת השחורה של ה-7/10. אלקנה, לעומת זאת, נחטף לעזה על ידי מחבלי החמאס ומוחזק ככל הנראה במנהרות בעזה, כך לפחות על פי הסרטון שהופץ עוד ביום הראשון למלחמת 'חרבות ברזל', המראה אותו וחטופים נוספים סופגים השפלות ומכות מידי המחבלים.

אלקנה, בן 34, נשוי לרבקה ולשניים ילד בן שלוש וחצי, שמתגעגע עד מאוד לאביו, שאותו הוא לא ראה כבר חודש. הוא נולד וגדל במבשרת ציון ומזה שנים רבות הוא בתחום ההפקות והמסיבות. במשך שנים הוא הקים תפאורות למסיבות הענק של האומן 17, ובשנים האחרונות עסק בלוגיסטיקה והקמה של חברת ההפקות מאשרום פרוג'קט.

בדומה ללא מעט סיפורים שנשמעים בשבועות מאז הטבח הנוראי במסיבה ברעים, גם אלקנה בוחבוט ניסה להציל חיים לפני שהקשר עמו נותק. לדברי רעייתו, רבקה, הוא לא חשב על גורלו אלא על האלפים שהיו במסיבה.

"אלקנה הרגיש אחריות רבה כלפי אחרים כי הוא היה חלק מההפקה", משתפת רבקה בשיחה עם "כל העיר". "כשהתחילו לירות טילים, הוא נשאר לעזור, לפנות ולהציל אנשים, הוא הרגיש שהוא לא יכול לנטוש ולעזוב כי הוא חלק מזה. הוא היה יכול לברוח, אבל הוא נשאר – ועכשיו הוא נמצא בגיהנום".

"כל החלומות שלנו התפרקו לחתיכות, כל מה שתכננו", ממשיכה רבקה בכאב גדול. "הוא בנאדם שמח שרק רצה להתפרנס ולשמוח כמו שהוא אהב עד הטבח הנורא הזה".


רבקה ואלקנה בוחבוט ביחד עם בנם בן ה-3 (צילום: אלבום משפחתי)

רבקה ואלקנה בוחבוט ביחד עם בנם בן ה-3 (צילום: אלבום משפחתי)


מה את זוכרת מאותו סוף שבוע? מה שמעת מאלקנה?
"בשישי בצהריים הכל היה עוד רגיל. הוא הגיע למסיבה והתחיל לעבוד. הוא היה ביחד עם אושר ומיכאל ז"ל, החברים הקרובים שלנו שנרצחו. הספקנו לדבר, לאחל חג שמח והכל היה בסדר. בשבת בבוקר הייתי אצל ההורים של אלקנה, אמא שלו העירה אותי ואמרה שאנחנו במלחמה ושיש אירוע באזור שאלקנה נמצא בו.

"הרגשתי בתוכי שמשהו לא בסדר. שלחתי לאלקנה הודעה, והוא כתב לי שיש יריות ובלגאן, שהוא עוזר לפנות אנשים והבטיח לחזור הביתה. בהמשך, בסביבות השעה 8:00, הוא דיבר גם עם הוריו ואמר להם שהכל בסדר. קיבלתי הרבה טלפונים מחברים של אלקנה, ששאלו אם הכל בסדר. הייתי בלחץ נוראי ולא ידעתי מה קורה איתו".



 

 

מתי הבנת בעצם שאלקנה נחטף?
"זה קרה בשיחה עם אחד החברים שלו. הוא בכה בשיחה וסיפר לי. הבנתי שיש סרטון של אלקנה בעזה. אני ואבא שלו ראינו את הסרטון והתחלתי לצרוח, קיבלתי כדור הרגעה. לא נתנו לאמא שלו לראות את הסרטון".

רבקה ממשיכה ומתארת את התחושות הקשות, את חוסר האונים. "אי אפשר לתאר את התחושות במילים", היא אומרת. "אלקנה הוא האדם הכי פייטר והכי שמח שאני מכירה, אבל כשראיתי את הסרטון ואת הפרצוף המבוהל שלו – הבנתי שהוא נמצא בגיהנום".


אלקנה בוחבוט בשבי החמאס (צילום: רץ ברשת)

אלקנה בוחבוט בשבי החמאס (צילום: רץ ברשת)


יש לכם מידע מה קרה מאז אותו הבוקר?
"אנחנו כבר חודש אחרי החטיפה, ואני לא יודעת אם בעלי חי או מת, אם הוא אכל, שתה ומה קורה איתו. כל יום של חוסר ידיעה הורג אותי מחדש. אני בטיפול פסיכולוגי. שמחתי מאוד לשמוע שהצליחו לשחרר חיילת, אך המציאות שלנו, משפחות החטופים היא בלתי אפשרית. הצלב האדום לא נכנס פנימה ואני לא מבינה למה מדינות אחרות בעולם לא משפיעות כדי לשחרר את האהובים שלנו. זו השואה שלנו. זה כואב מאוד".

מישהו מהמדינה בקשר איתך ועם ההורים של אלקנה?
"הצבא מגיע. יש קצינה שמעדכנת ומדברת איתנו ושואלת אם אנחנו צריכים עזרה. אבל התחושה היא שהממשלה עוד בהלם. אני רוצה שהם יתעוררו ויתחילו לתפקד".

איך את מחזיקה מעמד?
מצב הרוח שלי משתנה מקצה-לקצה כל פעם. הכנסנו ספר תורה אז זה עודד וחיזק, אבל אז התחילו להגיע ידיעות על חיילים הרוגים וזה מפיל. אני מאמינה שהוא יחזור ואז נרפא את הלב שלו ואת של כולנו".

הלל פרקש, שמכיר את אלקנה עוד מימי האומן העליזים, אומר: "רוצים אותך ואת כל החטופים בבית. אלקנה הוא אחד האנשים החזקים בסצנת מסיבות הטראנס בירושלים ובישראל כולה. בחור מצחיק, היפראקטיבי ואוהב אדם. אני מחכה לך בקוצר רוח, לשמוע אותך בדיבורך המיוחד על כל השיט הזה שאתה עובר עכשיו. חולם כבר שתחזור ושנרים ביחד איזה מסיבת שחרור מדהימה עם כל המתנפחים והתפאורה המדהימה שלך. אוהב, מתגעגע ומחכה לך ביחד עם רבים אחרים".

BringThemHomeNow#

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אורח

    מזעזע. כואב. מתפללים שכולם יחזרו לשלום מהר!!
    אנשים תתעוררו. מסיבת טראנס וסמים דקה מהגבול של אוכ' רוצחים. עצם העניין מעורר תמיהה וחלחלה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר